Javed Ahmad Ghamdi Threads - Collection

_pakistan

Minister (2k+ posts)
Re: Musalman, Ger Muslim aur Kafir - Javed Ahmed Ghamidi ,Must Watch.

Please visit this site.
http://www.javedahmadghamidi.com/index.php/live

fitna??? good job! if you don't like someone's opinion just label him as a fitna or kafir or something. I mean, Why can't we disagree politely in our society? Ghamidi is one of the greatest scholar of the present times and we should feel lucky that we had someone who is making it easier to understand Islam unlike other so called mullas who likes to make things more complicated and because of them we are where we are right now!

i am agree with ghamdi policy about madresas. all madresa should be start from college level not before age of 15

app logoon key iss attitude ki wajah say haam yeh sam bughat rahey hein. dekhi nahi app nein shias ko bussoon say utaar kar marney ki? khuda key lieyey reham karoo apney oper aur issi ghareeb qoum per. app baat sono aghar oss ki daleel theek nahi laghti to ossay behtar daleel ley aoo. fitna kyoon kehtey ho kissi ko.

mrcritic

Minister (2k+ posts)
Re: Musalman, Ger Muslim aur Kafir - Javed Ahmed Ghamidi ,Must Watch.

ok, i wont say FITNA, but I would say his basics are not accurate.

I'm no hate preacher.

Our madrassas do need an overhaul with people who are actually qualified! At the moment its like if a boy at young age is 'nikamma' i.e cant get decent marks to go to a decent college not even an institute, parents put him in a madrassa like its the last thing.

That attitude has to change, more reform is required. Ghamidi says madrasa to start at college level!?!? are you kidding me? What is the age for namaz to be farz? 11? 12?

He believes Hazrat Isa died and is not coming back.

He does not belive in Imam Mehdi.

He might be a "gentleman" but he aint a scholar to follow!

Adeel

Founder
@Waseem @Adeel I dont know why you are removing latest programs... Im gone...
[MENTION=8592]Malik495[/MENTION] [MENTION=13165]AbdulRehman[/MENTION] [MENTION=15390]Saeed[/MENTION] [MENTION=15663]Shaista[/MENTION] [MENTION=23179]TruPakistani[/MENTION] [MENTION=27921]Neelam[/MENTION] [MENTION=30789]seeku[/MENTION]
I agree with indigo, If its a latest program, why did you merge it in here?

shasta

Citizen
Re: Is Ghamdi a False Flag Islamic Scholar

On Social Front Marvi Sarmad, On Mind Programming likes of Najam Sethi and on Islamic Front False Flag Ghamdi? Is Ghamdi really a false flag Scholar?

I was looking around Ghamidi, and find this information about him, is this true?
"
Assalamo Alaikum
He was named kaku shah on birth
he named himself as shafiqu rehman while joining jamaat e islami
during his period in jamaate islami he changed his name to shafiq javed
and then to javed ahmed
later on he added the suffix GHAMDI to his name
he remained in mental hospital for a period of about six months
due to INKAR_E_HADITH
and now he has become a GREAT SCHOLAR
I disagree with him about 90% because he had a 30 years research of History not Islam
he tried to prove that at the RUKHSATI of Mother of Maumineen Ayesha Siddiqa TAyyiba Tahira's age was not 9 years but was over 17 years and he just assumed that no proof was given by him
Sahih Bukhari (age of Ayesha Siddiqa was 9 years at the time of RUKHSATI)
and it has been proved in these days that even an 8 year old girl can give birth to a child(Daily dawn, NAwaie-waqt: ref on demand)
he mostly says "jahan tak main samjhta hoon" means its his thinking, not Islam
he mostly quotes from history written by
ibne khuldoon
ibne is-haq
ibne hasham
tabri
etc., whom even an ordinary student of Islamic history can prove as wrong
because at one place they say a person died in 2 hijri, but at the time of khandaq they say he was alive,
there are many proves but unfortunately i dont have them with me right now, they can be delivered to anyone who wants to seek out the truth.
thanks
Jazakallah."

Wadaich

Prime Minister (20k+ posts)

I was looking around Ghamidi, and find this information about him, is this true?
"
Assalamo Alaikum
and then to javed ahmed
due to INKAR_E_HADITH
I disagree with him about 90% because he had a 30 years research of History not Islam
he tried to prove that at the RUKHSATI of Mother of Maumineen Ayesha Siddiqa TAyyiba Tahira's age was not 9 years but was over 17 years and he just assumed that no proof was given by him
and it has been proved in these days that even an 8 year old girl can give birth to a child(Daily dawn, NAwaie-waqt: ref on demand)
ibne khuldoon
ibne is-haq
ibne hasham
tabri
because at one place they say a person died in 2 hijri, but at the time of khandaq they say he was alive,
there are many proves but unfortunately i dont have them with me right now, they can be delivered to anyone who wants to seek out the truth.
thanks
Jazakallah."

AoA!
I too came across such come comments about him. Some of the scholars say he doesn't have command over Quranic Arabic. However, my views about him are based on the analysis / reasoning given by him about the established rules of sharia. Such people are brought to front with purpose. Seeing his level of competence and time given to him on almost every channel to challenge the established issues and raise doubts is the task assigned to him ...... The primary target for him is to suite the Islam as Deen to the requirements of the wishes of certain people so that its spirit is dead.

Saeed

MPA (400+ posts)

"
Assalamo Alaikum
and then to javed ahmed
due to INKAR_E_HADITH
ibne khuldoon
ibne is-haq
ibne hasham
tabri
thanks
Jazakallah."

What is the proof of your allegations.

Check wikipedia , it is telling different.

Please tell us the basis of your knowledge about his personal life.

indigo

Siasat.pk - Blogger
Watch Live NOW Dars-e-Quran (Al-Bayaan) Lecture - Javed Ahmad Ghamidi

Watch Live NOW Dars-e-Quran (Al-Bayaan) Lecture - Javed Ahmad Ghamidi
http://daanish.tv/

Thoes who wants to participate in Live question answer session with Javed Ghamidi

mail at [email protected]

393454_10151083591093753_286000833_n.jpg

Last edited:

indigo

Siasat.pk - Blogger
Re: Watch Live Dars-e-Quran (Al-Bayaan) Lectures - Javed Ahmad Ghamidi

Watch now it will remain Live till 8:00 PST

Beware, stream does not work with AdBlock

Last edited:

swing

Chief Minister (5k+ posts)
Re: Watch Live NOW Dars-e-Quran (Al-Bayaan) Lectures - Javed Ahmad Ghamidi

Its My humbling Advice Listen Darse-Quran Through the Dr.Israr saab!

(aik logic yeh hai myray kehnay ki kyun kay woh mutanaza shakhsiat nahe hain aur ghamdi aik bohat ziada mutnaza shakhsiat hai,hope u got my point)

@
indigo

indigo

Siasat.pk - Blogger

(aik logic yeh hai myray kehnay ki kyun kay woh mutanaza shakhsiat nahe hain aur ghamdi aik bohat ziada mutnaza shakhsiat hai,hope u got my point)

My friends say that listen all school of thoughts and decide for yourself, its not necessary that you belong to our school of thought...

_pakistan

Minister (2k+ posts)

bhai yahan kon matnaza nahin hey??

zarbehaq.jpg
My friends say that listen all school of thoughts and decide for yourself, its not necessary that you belong to our school of thought...

@
indigo

sangeen

Minister (2k+ posts)

Dars-e Quran by Mufti Rafi Usmani is the best because he is not controversial and is properly educated from well known thought of school......

Ghamdi is an idiot who always put wrong interpretations of Quran and Hadeiths by only saying "Mera khayal hae", "Meri raae mae" waghera waghra.....

paki-muslim

Minister (2k+ posts)

@
indigo

ghamdi sirf controversial nahi aik fitna bhi hai proof dekhain ye kesay khoolam kullah sood deney ko halal keh raha hai aur Islam main hadees main wazeh hai k sood lena wala aur denay wala dono haram hai, koi baeed nahi ghamdi poori duniya main sood ka karobar karney waley freemason jews ka agent ho kion k sood ka faidah wahi loog uthatey hain, AB PROOF DEKHAIN :

Ab ye dekhain quran aur hadees se wazeh hai sood lena aur dena dono haram hai.

15901d1271618634-sood-haram-islam.jpeg

Sood+Haraam+Hai+%2528Sureh-Al-Bakara+Ayat+275%2529.gif

Is se wazeh ho jata hai GHAMDI FITNA hai,aur ISLAM main nai nai changes la kar sab ka EMAAN kharab karna chata hai.

Last edited:

such bolo

غامدی کی علمیت اور منافقت سے متعلق ایک چشم کشا مضمون
حجت ان لوگوں کے لئے جو اس گمراہ شخص کی باتوں پر اسکے انداز بیان کی وجہ سے ایمان لاتے ہیں نا کہ اسکے نظریات کو قرآن و حدیث پر پیش کر کے

فکرِ غامدی : اپنے ہی اصولوں سے واضح انحراف

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم

جناب جاوید احمد غامدی کی کتاب "میزان" یہاں سے ڈاؤن لوڈ فرمائیں۔
اس پ۔ڈ۔ف کتاب کے صفحہ نمبر:27 پر مضمون "اصول و مبادی" کے ذیل میں غامدی صاحب لکھتے ہیں :
اقتباس:​
صحاح میں یہ (روایات) اصلاً [HI]ابن شہاب زہری[/HI] کی وساطت سے آئی ہیں۔ ائمہ رجال انہیں تدلیس اور ادراج کا مرتکب تو قرار دیتے ہی ہیں اس کے ساتھ اگر ان کے وہ خصائص بھی پیش نظر رہیں جو امام لیث بن سعد نے امام مالک کے نام اپنے ایک خط میں بیان فرمائے ہیں [HI]تو ان کی کوئی روایت بھی[/HI] ، بالخصوص اس طرح کے اہم معاملات میں قابل قبول نہیں ہو سکتی۔

پہلی بات تو یہ کہ امام لیث بن سعد نے امام مالک کو جو 3 صفحات کا طویل خط (بحوالہ: اعلام الموقعین لابن قیم) لکھا ہے ، اس کا موضوع امام زہری کی شخصیت نہیں ہے بلکہ امام لیث اور امام مالک کے درمیان ایک مسئلہ میں علمی اختلاف ہے۔ اس فقہی اختلاف کی کچھ عبارت کو غامدی صاحب نے درمیان سے اٹھا لیا اور اسے "امام لیث بن سعد کی ابن شہاب زہری پر تنقید" کے عنوان سے پیش کر دیا۔
حالانکہ امام لیث بن سعد نے علم حدیث میں امام زہری کے مقام و مرتبہ کو بیان کرتے وقت اسی مبالغے کا اظہار کیا ہے جو کہ تمام علمائے جرح و تعدیل سے منقول ہے۔ ملاحظہ ہو :
وعن الليث قال: ما رأيت عالما قط اجمع من ابن شهاب ولا أكثر علما منه
ابوصالح ، امام لیث بن سعد سے نقل کرتے ہیں کہ : میں نے ابن شہاب زہری سے زیادہ جامع العلوم کسی عالم کو نہیں دیکھا اور نہ ہی ان سے بڑے کسی عالم کو دیکھا ہے۔۔۔۔
حوالہ : تهذيب الكمال للحافظ المزي ، ج:6 ، ص:512
آن لائن حوالہ

امام ابن شہاب زہری رحمۃ اللہ علیہ کی تعدیل و توصیف سے تو اسماء الرجال کی کتب بھری پڑی ہیں۔ ان شاءاللہ کسی اور موقع پر امام ابن شہاب زہری کے بارے میں ائمۂ جرح و تعدیل ، ائمہ محدثین اور ائمۂ فقہاء اور معاصر علماء کی آراء نقل کی جائیں گی۔
[HI]
فی الحال عرض خدمت یہ ہے کہ غامدی صاحب محترم نے امام ابن شہاب زہری رحمۃ اللہ علیہ پر بعض حوالوں سے تدلیس اور ادراج کا الزام لگایا ہے اور امام زہری کی روایات کو قبول نہ کرنے کی تین وجوہات اپنی کتاب "میزان" میں بیان کی ہیں۔

اب دلچسپ بات یہ ہے کہ ۔۔۔۔۔
یہی غامدی صاحب ، امام زہری کی روایت کو قبول نہ کرنے کے اعلان کے ساتھ ساتھ اپنی اسی کتاب کے ہر باب میں امام زہری کی رویات سے استدلال فرما رہے ہیں۔[/HI]
ثبوت ذیل میں ملاحظہ ہوں ۔۔۔۔

غامدی صاحب کی یہ کتاب "میزان" 8 عدد ابواب پر مشتمل ہے۔[HI] ہر باب میں امام زہری کی روایت سے صاحبِ کتاب نے استدلال کیا ہے۔[/HI] ویسے تو کچھ ابواب میں ایک سے زائد حدیثِ زہری کا حوالہ ہے مگر یہاں صرف ایک روایت کا ثبوت پیش کیا جا رہا ہے۔

باب اول : قانون سیاست
صفحہ نمبر:116 ، بخاری : رقم 6830
حدیث کی اسناد بحوالہ : صحيح البخاري , كتاب المحاربين , باب رجم الحبلى من الزنا إذا أحصنت
حدثنا عبد العزيز بن عبد الله، حدثني إبراهيم بن سعد، عن صالح، عن ابن شهاب، عن عبيد الله بن عبد الله بن عتبة بن مسعود، عن ابن عباس .....

باب 2 : قانون معیشت
صفحہ نمبر:137 ، بخاری : رقم 2131
حدیث کی اسناد بحوالہ : صحيح البخاري , كتاب البيوع , باب ما يذكر في بيع الطعام والحكرة
حدثنا اسحاق بن ابراهيم، اخبرنا الوليد بن مسلم، عن الاوزاعي، عن الزهري، عن سالم، عن ابيه .....

باب 3 : قانون دعوت
صفحہ نمبر:218 ، بخاری : رقم 220
حدیث کی اسناد بحوالہ : صحيح البخاري , كتاب الوضوء , باب صب الماء على البول في المسجد
حدثنا أبو اليمان، قال أخبرنا شعيب، عن الزهري، قال أخبرني عبيد الله بن عبد الله بن عتبة بن مسعود، أن أبا هريرة .....

باب 4 : قانون جہاد
صفحہ نمبر:249 ، بخاری : رقم 2787
حدیث کی اسناد بحوالہ : صحيح البخاري , كتاب الجهاد والسير , باب افضل الناس مؤمن يجاهد بنفسه وماله في سبيل الله
حدثنا ابو اليمان، اخبرنا شعيب، عن الزهري، قال اخبرني سعيد بن المسيب، ان ابا هريرة .....

باب 5 : حدود و تعزیرات
صفحہ نمبر:293 ، بخاری : رقم 1499
حدیث کی اسناد بحوالہ : صحيح البخاري , كتاب المحاربين باب , باب في الركاز الخمس
حدثنا عبد الله بن يوسف، أخبرنا مالك، عن ابن شهاب، عن سعيد بن المسيب، وعن أبي سلمة بن عبد الرحمن، عن أبي هريرة .....

باب 6 : خورونوش
صفحہ نمبر:318 ، مسلم : رقم 363
حدیث کی اسناد بحوالہ : صحيح مسلم , كتاب الحيض , باب طهارة جلود الميتة بالدباغ
وحدثنا يحيى بن يحيى، وأبو بكر بن أبي شيبة وعمرو الناقد وابن أبي عمر جميعا عن ابن عيينة، قال يحيى أخبرنا سفيان بن عيينة، عن الزهري، عن عبيد الله بن عبد الله، عن ابن عباس .....

باب 7 : رسوم و آداب
صفحہ نمبر:322 ، مسلم : رقم 257
حدیث کی اسناد بحوالہ : صحيح مسلم , كتاب الطهارة , باب خصال الفطرة
حدثنا ابو بكر بن ابي شيبة، وعمرو الناقد، وزهير بن حرب، جميعا عن سفيان، - قال ابو بكر حدثنا ابن عيينة، - عن الزهري، عن سعيد بن المسيب، عن ابي هريرة .....

باب 8 : قسم اور کفارہء قسم
صفحہ نمبر:333 ، ابوداؤد : رقم 3290
حدیث کی اسناد بحوالہ : سنن أبي داود , كتاب الأيمان والنذور , باب من رأى عليه كفارة إذا كان في معصية
حدثنا إسماعيل بن إبراهيم أبو معمر، حدثنا عبد الله بن المبارك، عن يونس، عن الزهري، عن أبي سلمة، عن عائشة .....

ــــ
درج بالا حقائق سے ثابت ہوا کہ غامدی صاحب کی فکر کے ہر باب کی بنیاد امام زہری رحمۃ اللہ علیہ کی روایات پر ہے !!
اور بقول خود غامدی صاحب : امام زہری مدلس و مدرج ہونے کی وجہ سے مردود ہیں۔
اس لحاظ سے ہر کوئی غامدی صاحب سے یہ مطالبہ کرنے میں حق بجانب ہے کہ :
غامدی صاحب واضح کریں کہ ایسے 'مدلس' اور 'مدرج' راوی کی بیان کردہ روایات کی بنیاد پر قائم ان کے 'تصورِ دین' کی اصل حقیقت کیا ہے؟؟
[HI]
سچ تو یہ ہے کہ غامدی صاحب کے نزدیک کسی حدیث کو قبول کرنے یا ردّ کرنے کی اصل بنیاد اصول حدیث نہیں بلکہ ان کی اپنی فکر ہے !
جس حدیث سے ان کے افکار و نظریات کی تائید ہوتی ہو وہ ان کے نزدیک
صحیح ہے اور جو حدیث ان کے موقف کے خلاف ہو وہ مردود ہے۔

لہذا غامدی صاحب محترم سے صرف اتنی گذارش ہے کہ وہ اپنے ہی وضع کردہ اصولوں کی اگر صدق دلی سے پاسداری کر لیں تو شائد اہل سنت کی شاہراہ سے بہت قریب آ جائیں۔
[/HI]

اقتباسات بحوالہ :
فکرِ غامدی : ایک تحقیقی و تجزیاتی مطالعہ ، تالیف : حافظ محمد زبیر / حافظ طاہر اسلام عسکری
ترتیب و تہذیب : باذوق
user_offline.gif

Last edited:

such bolo

کیا اگر کسی شخص کا انداز بیان اچھا هو تو اسکی علمیت
نظریات افکار بھی اچھے ہونگے؟؟

کیا حق قرآن و سنت اور اسکا صحیح فہم ہے
یا اپنے فکر کے مطابق قرآن و سنت کو توڑ مڑوڑ دینا؟