Tahir Ul Qadri - participating in Qawwali

Believer12

Chief Minister (5k+ posts)
my questions to those defending TUQ are very simple: (I am hoping that you won't need to copy-paste to answer these)

1. Do you pray 5 times a day and on time? When was the last time you missed a prayer?
2. How often do you read and understand the Holy Quran?
3. Have you lied recently?
4. IF you are living in a non-Muslim country do you always ensure that you eat Halal food?

I am not asking this to judge you or anything like that. However, it is important to know these simple facts about you before I discuss any further. Please be honest.

DAnce on Qawali is most important for them as i understood from the above video clip.
 

anaskhan

Citizen
"NAAM ny furmaya hai ... X baje A kur letey ho magar Y baje B nahin kiya jata" Plz ya details ma bataya ya samjaya i didnt get it

bhai ... aap "reply with quote" kiya karen takee notification aaye ...

mein Quran aur Sunnah sy sabit nahin karonga ... mein apna aik wakaye batata hoon khud ja k dekh leen k aisa kaisey


yeh 2003 ya 2004 ki baat hai ... mein aik din so raha tha raat mein ... meri ankh khuli ... aur muhjey apney right hand side sy awaz aane lagi

"NAAM ny furmaya hai ... X baje A kur letey ho magar Y baje B nahin kiya jata"

jin saheb ka naam leya gaya tha ... un ki wafat us waqt hogaye thee jab mein 2 saal ka tha ... ab mujhey batao yeh kaisey?
 

tariisb

Chief Minister (5k+ posts)
دراصل اسلام ہر چیز کو احسن طریقے سے کرنے کا حکم بھی دیتا ہے

مثلا پانی پینا تو ہر حالت میں جائز ہے ...لیکن پینے کے کچھ طریقے بھی ہیں ، جو احسن ہیں اور مسنون بھی

قادری صاحب کی کسی بات میں حسن نہی جھلکتا ....تقرر کے انداز سے لے کر قوالی تک

نماز سے لے کر اجتماع تک ، خواب سے لے ڈائری پڑھنے تک

کہیں انسانیت کی بو نہی ہے ، صرف خود نمائی اور ذاتی تشہیر ہے

اپنے عمل میں حد سے گزرنے کو اپنے لے جائز سمجھتے ہیں ...

حقیقی فقیروں کو یا والی الله لوگوں کو دیکھنے کا کبھی کسی کو اتفاق ہوا ہو تو موازنہ کر لیں

ان میں خود نمائی نہی ہوتی ، بات میں، لہجے میں دھیما پن ہوتا ہے ، چال میں انتہائی نرمی ہوتی ہے

لفظوں میں وقار اور سچائی جھلکتی ہے .......

آپ ڈھونڈیں یہ چیزیں ہیں قادری صاحب کی ذات میں
یہ چیزیں قرب الہی سے آتیں ہیں ، الله کے خوف سے آتیں ہے ، تقوہ سے آتیں ہیں


ہمارے ہاں ، سنت یا مسنون عمل سے مراد "ٹھوس" یا ظاہری چیزوں کو ہی سمجھا جاتا ہے ، مگر کسی بھی عمل کی روح سے اکثریت نا آشنا ہے ، جیسے ، ٹخنوں سے نیچے شلوار نہ کرنا ، کیوں کہ ، یہ تکبر کی نشانی ہے ، ہمارے مذہبی یا علما ، جیسے تیسے شلوار تو اونچی کر لیتے ہیں ، مگر ، تکبر ، ووہیں کا ووہیں ، جب کہ ، تکبر تو بہت سی شکلوں میں ، شخصیت میں موجود ہوتا ہے ، مگر ، صرف ایک عمل سے ، خود کو تکبر سے پاک ہونے کا نمائشی سرٹیفکیٹ ، دلا دیا جاتا ہے ، اسی وجہ سے ، ظاہری دین یا شعائر تو ہر جگہ موجود ہیں ، مگر ، اصل یا مطلوب کردار سے سب ہی فارغ ، داڑھی لباس ، اماموں میں اسلام ، ڈھونڈتے ڈھونڈتے ، آج ، داڑھیاں ، عمامے ، جبے ، تو موجود ہیں ، مگر اسلام ، بہت قلیل

قادری صاھب ، اور اس قبیل کے اکثر علما ، اسی غلطی کا شکار ہیں ، حلیہ ، اور ظاہری حالت ، تو کسی نہ کسی طرح ، سنت سے جوڑ ہی لی جاتی ہے ،

مگر ،

بردباری ، عجز ، انکساری ، دیانت ، سادہ لباسی ، کم خوراکی ، ریا کاری سے پرہیز ، خود نمائی اور تکبر سے پاک ، یہی وہ اصل ، خوبیاں ہیں ، جو آج کل کے علما میں "نا پید" اور نایاب ہیں ،

موجودہ بحث میں ، آپ نے اصل بات کر کے ، ساری بحث ، سمیٹ دی ہے ، یہی بنیادی باتیں ہیں ، اور ہمیں اسی زاویہ فکر سے علما کو پرکھنا چاہیے ، مگر یہاں ، سب ہی بغل سے ایسی ایسی دلیلیں نکل کر ، لاتے ہیں ، کہ ، توبہ توبہ

جب ایک شخص کو ، کو کوئی ماہر نفسیات ، یا استاد ہی ، متوازن ، مناسب ، درست نہیں مانتا ، سنت یا فقہ ، شریت کے حوالے / واسطے تو بہت بعد کی بات ہے ، یہی محتاط تبصرہ کافی ہے ، قادری صاھب کے لیے ،
 

evanescence

MPA (400+ posts)
First of all congrats on finding something new :)

As far as my personal opinion is concerned i love qawwali and sufi kalam especially Maulana Roomi's Masnavi, Mian Muhammad Bukhsh kalam and Bullay shah kalam -- no doubt full of pearls.

BUT

I hate money showering and dhammaal during qawwali or Naat khawni also naat with daaf or other instrument never appeals me as compare to simple naat with beautiful poetry and tarz (no matter what tune naat khawan copies).

PLEASE MUST LISTEN TO THIS (maulana roomi by nusrat fateh ali khan)


Also listen to this Mian Muhammad Buksh Kalam --

 

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
[/b]

ہمارے ہاں ، سنت یا مسنون عمل سے مراد "ٹھوس" یا ظاہری چیزوں کو ہی سمجھا جاتا ہے ، مگر کسی بھی عمل کی روح سے اکثریت نا آشنا ہے ، جیسے ، ٹخنوں سے نیچے شلوار نہ کرنا ، کیوں کہ ، یہ تکبر کی نشانی ہے ، ہمارے مذہبی یا علما ، جیسے تیسے شلوار تو اونچی کر لیتے ہیں ، مگر ، تکبر ، ووہیں کا ووہیں ، جب کہ ، تکبر تو بہت سی شکلوں میں ، شخصیت میں موجود ہوتا ہے ، مگر ، صرف ایک عمل سے ، خود کو تکبر سے پاک ہونے کا نمائشی سرٹیفکیٹ ، دلا دیا جاتا ہے ، اسی وجہ سے ، ظاہری دین یا شعائر تو ہر جگہ موجود ہیں ، مگر ، اصل یا مطلوب کردار سے سب ہی فارغ ، داڑھی لباس ، اماموں میں اسلام ، ڈھونڈتے ڈھونڈتے ، آج ، داڑھیاں ، عمامے ، جبے ، تو موجود ہیں ، مگر اسلام ، بہت قلیل

قادری صاھب ، اور اس قبیل کے اکثر علما ، اسی غلطی کا شکار ہیں ، حلیہ ، اور ظاہری حالت ، تو کسی نہ کسی طرح ، سنت سے جوڑ ہی لی جاتی ہے ،

مگر ،

بردباری ، عجز ، انکساری ، دیانت ، سادہ لباسی ، کم خوراکی ، ریا کاری سے پرہیز ، خود نمائی اور تکبر سے پاک ، یہی وہ اصل ، خوبیاں ہیں ، جو آج کل کے علما میں "نا پید" اور نایاب ہیں ،

موجودہ بحث میں ، آپ نے اصل بات کر کے ، ساری بحث ، سمیٹ دی ہے ، یہی بنیادی باتیں ہیں ، اور ہمیں اسی زاویہ فکر سے علما کو پرکھنا چاہیے ، مگر یہاں ، سب ہی بغل سے ایسی ایسی دلیلیں نکل کر ، لاتے ہیں ، کہ ، توبہ توبہ

جب ایک شخص کو ، کو کوئی ماہر نفسیات ، یا استاد ہی ، متوازن ، مناسب ، درست نہیں مانتا ، سنت یا فقہ ، شریت کے حوالے / واسطے تو بہت بعد کی بات ہے ، یہی محتاط تبصرہ کافی ہے ، قادری صاھب کے لیے ،





Bus asal bat yeh he.
ہر چیز کی روح ہوتی ہے ، نماز کی بھی ، قوالی کی بھی

لباس کی بھی ، بات کی بھی

اگر تو قادری صاحب جذب الہی سے بیہوش ہو جاتے ، تو مزہ تھا قوالی کا

ورنہ کسی گانے پر ناچنا یا قوالی پر ناچنا کوئی فرق نہی رکھتا

میرا خیال ہے حضرت نظام الدین کا انتقال ایسے ہی ہوا تھا

حمد سنی ، ارو بیہوش ہو گے ، اور انتقال کر گے
 

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم
First of all congrats on finding something new :)

As far as my personal opinion is concerned i love qawwali and sufi kalam especially Maulana Roomi's Masnavi, Mian Muhammad Bukhsh kalam and Bullay shah kalam -- no doubt full of pearls.

BUT

I hate money showering and dhammaal during qawwali or Naat khawni also naat with daaf or other instrument never appeals me as compare to simple naat with beautiful poetry and tarz (no matter what tune naat khawan copies).

PLEASE MUST LISTEN TO THIS (maulana roomi by nusrat fateh ali khan)


Also listen to this Mian Muhammad Buksh Kalam --
Thanks for your comments.
 

evanescence

MPA (400+ posts)




Bus asal bat yeh he.
ہر چیز کی روح ہوتی ہے ، نماز کی بھی ، قوالی کی بھی

لباس کی بھی ، بات کی بھی

اگر تو قادری صاحب جذب الہی سے بیہوش ہو جاتے ، تو مزہ تھا قوالی کا

ورنہ کسی گانے پر ناچنا یا قوالی پر ناچنا کوئی فرق نہی رکھتا

میرا خیال ہے حضرت نظام الدین کا انتقال ایسے ہی ہوا تھا

حمد سنی ، ارو بیہوش ہو گے ، اور انتقال کر گے


Nothing could justify money showering or dhamaal. Money can be utilize in multiple other ways to get eternal happiness rather throwing in air for showup purpose.
I attended some of above posted qawwali events live and decided will not turn up again.
These Kefiaat are only enjoyable in khalwat.
 

Khalid

Minister (2k+ posts)
aaj hi @tariisb saheb ny iran ki aik thread mein zabardast comment kiya tha ... jo shayad aap ki is post pe fit bethta hai


اگر اسرائیل ، امریکہ ، دونوں ایران پر حملہ کر دیں تو ، ایرانی حق پر ہیں ، اور اگر حملہ نہ کریں تو ، ایرانی جھوٹے ہیں ، اور یہ سب نورا کشتی ہے ،

بعض دفعہ لوگ ، لطیفے سناۓ بغیر بھی ہنسا ہنسا کر لوٹ پوٹ کر دیتے ہیں

http://www.siasat.pk/forum/showthread.php?136112-Caption-it!&p=1053108&viewfull=1#post1053108



اگر تو قادری صاحب جذب الہی سے بیہوش ہو جاتے ، تو مزہ تھا قوالی کا

ورنہ کسی گانے پر ناچنا یا قوالی پر ناچنا کوئی فرق نہی رکھتا



 
Last edited:

Mansur

Councller (250+ posts)
Money throwing is part of desi culture like on weddings to express happiness. Question is if it is haram? Accusers have to prove it.
 

Mansur

Councller (250+ posts)
And before you say it if the Prophet (saw) didn't do it, then did the Prophet (saw) use a microphone in the masjid?
 

Khalid

Minister (2k+ posts)
[hilar][hilar][hilar][hilar]

bus yeh samjh mein nahin aaya ... yeh samjh mein agaya k ... jin ki wafat ko itna arsa hogaya un k message kaisey mila?

khair matlab yeh hai "mein aik kaam din ki kisi waqt kur leta tha ... aik choot jata tha ... woh un ka matlab yeh tha k "itney baje aik kaam kur letey ho .. utney baje doosra kaam nahin kiya jata"


"NAAM ny furmaya hai ... X baje A kur letey ho magar Y baje B nahin kiya jata" Plz ya details ma bataya ya samjaya i didnt get it
 

wadera

Senator (1k+ posts)
And before you say it if the Prophet (saw) didn't do it, then did the Prophet (saw) use a microphone in the masjid?

May Allah Have Mercy on all of us. Such comments are the main reason we Muslims are in a place where we are today.

You people are so bent upon winning an argument that you don't mind twisting words to your benefit. Sad really
 

Azaad Alfaaz

Senator (1k+ posts)
Evidence What Quran says about Poet (shair )
Quran 69
إِنَّهُ لَقَوْلُ رَسُولٍ كَرِيمٍ (40) That this is verily the word of an honoured messenger;
وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَاعِرٍ ۚ قَلِيلًا مَّا تُؤْمِنُونَ (41) It is not the word of a poet: little it is you believe!
Quran
40:57لَخَلْقُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ أَكْبَرُ مِنْ خَلْقِ النَّاسِ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ
The creation of the heavens and earth is greater than the creation of mankind, but most of the people do not know.


 

anaskhan

Citizen
ya ap ka personal experience hai, lakin Quran aur Hadees ya kaha batati hai ka murda apni kabar sa nikal ata ha aur ap ki sahi rasta baata hai!!!

Rehgayi ap ka personal experience ki baat tu woh kuch bi ho sakta ha ya tu jinnat ya phir agar jis sahab ki ap baat kar raha ha ap aun ka baara ma bohat zaayda sochta ho aur woh apka wahem ho!!!

[hilar][hilar][hilar][hilar]

bus yeh samjh mein nahin aaya ... yeh samjh mein agaya k ... jin ki wafat ko itna arsa hogaya un k message kaisey mila?

khair matlab yeh hai "mein aik kaam din ki kisi waqt kur leta tha ... aik choot jata tha ... woh un ka matlab yeh tha k "itney baje aik kaam kur letey ho .. utney baje doosra kaam nahin kiya jata"
 

Khalid

Minister (2k+ posts)
[hilar][hilar][hilar][hilar]

janab, na to wehem hai aur ne hi mein un k barey mien sochta rehta tha ... darasul donoun taraf ki books milengi aap ko aik mein ref deye hongey k aisa ho sakta hai ... doosra sabit kur dega k aisa nahin ho sakta ... mein agar apney exp ki jagah kuch copy paste kurta tou muhjey yakeen hai is waqt tuk copy paste ki bhurmaar ho chuki hoti ... ... ... khair jo samjhna hai samjhen
Assalam-o-Alaikum

ya ap ka personal experience hai, lakin Quran aur Hadees ya kaha batati hai ka murda apni kabar sa nikal ata ha aur ap ki sahi rasta baata hai!!!

Rehgayi ap ka personal experience ki baat tu woh kuch bi ho sakta ha ya tu jinnat ya phir agar jis sahab ki ap baat kar raha ha ap aun ka baara ma bohat zaayda sochta ho aur woh apka wahem ho!!!
 

Azaad Alfaaz

Senator (1k+ posts)
Once again, "Blessing" is a pure Halal thing in Islam.

Ummul Momineen Aisha and Asma bint Abu Bakr used to seek cure against diseases through Shirt/(jubba/robe) of Rasool Allah[saww]


Sahih Muslim, 1st Chapter of book of Clothing:

`Abd Allah, the freed slave of Asma' the daughter of Abu Bakr, the maternal uncle of the son of `Ata', said:

. She (Asma bint Abu Bakr) said: "Here is the cloak (jubba) of Allah's Messenger," and she brought out to me that cloak made of Persian cloth with a hem of (silk) brocade, and its sleeves bordered with (silk) brocade, and said:

"This was Allah's Messenger's cloak with `A'isha until she died, then I got possession of it. The Apostle of Allah used to wear it, and we washed it for the sick so that they could seek cure thereby."

  • Can anyone still deny the witnesses of Ummul Momineen Ayesha and her sister Asma bint Abu Bakr that even the jubba of Rasool Allah [saww] was also able to benefit and cure the sick?
  • Did Ummul Momineen Hadhrat Ayesha and her sister Sahabia Asma bint Abu Bakr made that jubba of Rasool Allah [saww], a partner to Allah by seeking benefit through it?
  • Why didn't they asked Allah DIRECTLY for the cure from sicknesses?
  • Did they really sought help from that jubba in a Literal Sense that it had Absolute power to benefit them. Or they actually sought help from Allah, but from seeking help from jubba, they only meant that Barakah of Rasool Allah [saww] also includes in their request to Allah?


Very Important Rule Literal Approach vs. Hidden Intention


Even if the name of Allah was not mentioned by Aisha and Asma bint Abu Bakr, when they sought help from jubba of Rasool Allah [saww], but still all (including Salafi) believe that they didn't commit Shirk.

  1. There are 2 ways to understand these kind of actions:
  2. Literal Approach, which shows the Apparent (Dhahir) meaning, i.e. help was sought by the jubba.
  3. Hidden Intention, which tells that asking of help by jubba was only in allegorical sense. But in reality, they were seeking help from Allah. And hidden intention is a thing, which always have to be given preference over literal approach.


Umm Salama used to seek help / benefit from Hairs of Rasool Allah [saww] against Diseases and against the Evil Eye


Bukhari narrates in his Sahih in the Book of Clothing, under the chapter entitled "What is mentioned about gray hair:

`Uthman bin `Abd Allah ibn Mawhab said, "My people sent me with a bowl of water to Umm Salama." Isra'il approximated three fingers indicating the small size of the container in which there was some hair of the Prophet. `Uthman added, "If any person suffered from evil eye or some other disease, he would send a vessel (containing water) to Umm Salama (and she would dip the Prophet's hair into it and it would be drunk). I looked into the container (that held the hair of the Prophet) and saw a few reddish hairs in it."
Sahih al-Bukhari, Volume 7, Book 72, Number 784

  • Can anyone still deny that Rasool Allah [saww] can benefit us?
  • Did Umm Salama become a Mushrik for not asking Allah DIRECTLY for health against disease and protection against evil eye?
[/QUOTE
2 Meanings
  1. Literal Approach, which shows the Apparent (Dhahir) meaning, i.e. help was sought by the jubba.
  2. Hidden Intention, which tells that asking of help by jubba was only in allegorical sense. But in reality, they were seeking help from Allah. And hidden intention is a thing, which always have to be given preference over literal approch


    1. Realy then HINDU have same approach He is not seeking help from stone it's just hidden intention .stone (jubba) is only allegorical sense . Go ask any hindu scholar He will give u same answer which u gave.
      on Q tv molvi i heard with my own ears saying Islam allow people to lie in some cases ! and u will comeup with hadis to prove it ! btw did you know hadis came after 200 years later !! any Hadis which contradict Quran is false hadis.

 

Back
Top