The Fitna before Yusuf Kazzab

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
dd740a52fa54b9e530232f9a241142fe.gif

Not sure how many people remember this guy but he was also very famous and was declared a gumrah because he was calling himself mahdi only.

Brave Heart

Voter (50+ posts)
zaid hamid bhee is ka mureed he, wo bhee apny baheoo ke rahi per kosh howa ho ga

Who's mareed you and karachiwala are? my reply will be "Shaitan" .
If u ever read Allama Iqbal ,you will also say him fitna bcos you himself is biggest fitnas on this earth. A person who spreads hate among the Muslims is a fitna himself.

samar

Minister (2k+ posts)
Followers of gohar shahi fitna can still be found in pakistan as anjuman e sarfarooshan e islam..............and that of yousaf kazzab are also in pakistan a well renowned example is that of zaid zman hamid fraudia.............

Raymond davis case me army k khilaaf nhi bola na hi dharna deta he drone k khilaaf drameey baaz same as his master maloon yousaf kazzab.

crankthskunk

Chief Minister (5k+ posts)
Oh boy, are his followers twisted or what!

I had neighbours who were followers of this idiot. They had big pictures of his in their house and the lady who used to be a school head in Pakistan, used to do Dhikir every Friday. But it was no ordinary Dhikir; it was with a twist, that he is living entity and would come to the Dhikir etc.

Initially my wife attended on invitation, but when she told me about him, I did the research and ordered my wife to just tell them politely and stop attending the Dhikir.

They now moved but still own the house and renting it out. We still friendly with them, but never discuss this Maloon.

The Kazzab said, the craters in the moon, makes the shape of his face and the face on Mars is his, his face can also be seen on the Hajr-e-Aswad in Holy Kabba.

He was an uneducated idiot from a village, had absolutely no knowledge of the religion of Islam or good education, but alas, people, and some educated ones still got fooled by him, such is nature of some Pakistanis.

Another guy is using his name and running a small cult of followers in London. He had his registered office in Norbury, London. This address belongs to a shop, whose owner used to play Sunday League Cricket with me for few years. But he never discussed Ghoar Shahi with me, I didnt not know this Kazzab until my neighbours arrived.

I am sure my neighbours have taken Asylum in the UK on the basis of their perceived persecution in Pakistan.

Veila Mast

Senator (1k+ posts)
Followers of gohar shahi fitna can still be found in pakistan as anjuman e sarfarooshan e islam..............and that of yousaf kazzab are also in pakistan a well renowned example is that of zaid zman hamid fraudia.............

Raymond davis case me army k khilaaf nhi bola na hi dharna deta he drone k khilaaf drameey baaz same as his master maloon yousaf kazzab.

Samar Bhai,

Ho Sakta Hai Aap Hum Say Ziyada Achay Musilman Ho, Magar Achay Musilman Honay Ka Yah Hargiz Nahi Hai Ap Baghair Tahqeeq Apnay Ta'asub Kay Bal Botay Kissi Musilman Ko Kafir Bana Dein.

Zaid Hamid Musilman Hai Aur In Sha Allah Musilman Hee Maray Ga.

In Sha Allah

samar

Minister (2k+ posts)
Samar Bhai,

Ho Sakta Hai Aap Hum Say Ziyada Achay Musilman Ho, Magar Achay Musilman Honay Ka Yah Hargiz Nahi Hai Ap Baghair Tahqeeq Apnay Ta'asub Kay Bal Botay Kissi Musilman Ko Kafir Bana Dein.

In Sha Allah

Aap ne ye kaisey suppose kr lia k main tassub ki bunyad pe baat kr raha hoon tehkkek ki bunyaad pe nhi ????

Mera aapko mashwara he k aap thori tehkeek krain to meri baat apko smhaj ajaey gee, if you have any questions ask me rather putting allegations on me.

Meri b dua he k hr insan ko hidayat naseeb ho jaey............lakin jb tk jhootey khudaoon ka inkaar na kia jaey sachey Allah ka ikrar nhi mana jata.............Zaid hamid sahab ko b me ne kaha k yousaf kazzab ka inkaar karo lakin zaid hamid k inkaar ne ore yousaf k haq me daleelo ne mujhey sochney pe majboor kr diya k ye shakhs vakaey uska follower he.

Veila Mast

Senator (1k+ posts)
Aap ne ye kaisey suppose kr lia k main tassub ki bunyad pe baat kr raha hoon tehkkek ki bunyaad pe nhi ????

Mera aapko mashwara he k aap thori tehkeek krain to meri baat apko smhaj ajaey gee, if you have any questions ask me rather putting allegations on me.

Meri b dua he k hr insan ko hidayat naseeb ho jaey............lakin jb tk jhootey khudaoon ka inkaar na kia jaey sachey Allah ka ikrar nhi mana jata.............Zaid hamid sahab ko b me ne kaha k yousaf kazzab ka inkaar karo lakin zaid hamid k inkaar ne ore yousaf k haq me daleelo ne mujhey sochney pe majboor kr diya k ye shakhs vakaey uska follower he.

Bhai Ziyada Gussa Karnay Ki Zaroorat Nahi Hai, Yousuf Ka Case Kitna True And Fair Howa Ussay Bhi Hum Jantay Hain.

Khabrain Aur Zia Shahid Ko Kon Nahi Janta Pakistan Main!

Jab Maulana Abdus Sattar Khan Niazi Nay Ulema Ka Panel Suggest Kiya To Un Ki Baat Ko Kiyon Nahi Mana Giya

Ulema AMTKN Ko Bhi Ham Jantay Hain Jo Sirf Deoband Maktaba Fikr Ki Representative Hai, Aur Aap Ko Yaad Ho Ga Kah Yosuf Pah Zina Ka Bhi Ilzam Tha, Us Ka Kiya Bana?

Agar Aap Aap Ki Adalat Itni Hee "FAIR" Thi To JHOOTI GAWAHI Denay Walo Ko Kuch To Saza Deiti.

Jahan Tak Shariah Ka Taluq Hai, JHOOTI GAWAHI Denay Walo Ki Future Main KOI BHI GAWAHI MAQBOOL NAHI!

Mujh Say Mat Pooch, Meray Dil Ki Kahani Ham Dam

Iss Main Chand Parda Nasheeno Kay Bhi Naam Aatay Hain!

Abdul Allah

Minister (2k+ posts)

I am not supporter of Zaid hamid
I have doubts about yousaf character but not as you said.

1) Can you please tell me how you are so sure that yousaf claim to be a prophet?
are you sure that trial was according to justice?
2) i have listened to one of his AUDIO tape it contains doubt full contents for sure but i did not find any words in which he claim to be prophet or second coming of Muhammad pbuh etc..

3) i have listen zaid hamid saying that yousf become finacially corrupt.

He is calling him corrupt how can you still said that he is his mureed?

please answer

nauman

Senator (1k+ posts)
Samar Bhai,

In Sha Allah

bhai hum kab khatay hain ka zahid hamid muslman nahi likan woo fradaya zaroor ha baqi Allah bhater janata ha.Mujhay app ki intention par koi shak nahi ha liken app ki wisdom par ha.Please is banday ko promote na karo.app be is ka gunnho ka hasedar ho gay

Veila Mast

Senator (1k+ posts)
bhai hum kab khatay hain ka zahid hamid muslman nahi likan woo fradaya zaroor ha baqi Allah bhater janata ha.Mujhay app ki intention par koi shak nahi ha liken app ki wisdom par ha.Please is banday ko promote na karo.app be is ka gunnho ka hasedar ho gay

Shukar Hai Aap Nay Zaid Hamid Ko Musilman To Mana

karachiwala

Samar Bhai,

In Sha Allah
HighCourt of Pakistan found yusuf to be a kazzab and that was through atrial no hearsay!!! But that great leader and may be the only scholar for some mr. zaid hamid (who may declare that he is UMAR saani coming to madina saani) thinks that guy was sufi! A sufi who was given his khilafat in an English language certificate:lol: what a bunch of jokers and all they can come up with is do not call some one kaafir. We are not calling him kaafir Judicial system of PAKISTAN thinks the guy was a kaafir.

Brave Heart

Voter (50+ posts)
Bhai Ziyada Gussa Karnay Ki Zaroorat Nahi Hai, Yousuf Ka Case Kitna True And Fair Howa Ussay Bhi Hum Jantay Hain.

Khabrain Aur Zia Shahid Ko Kon Nahi Janta Pakistan Main!

Jab Maulana Abdus Sattar Khan Niazi Nay Ulema Ka Panel Suggest Kiya To Un Ki Baat Ko Kiyon Nahi Mana Giya

Ulema AMTKN Ko Bhi Ham Jantay Hain Jo Sirf Deoband Maktaba Fikr Ki Representative Hai, Aur Aap Ko Yaad Ho Ga Kah Yosuf Pah Zina Ka Bhi Ilzam Tha, Us Ka Kiya Bana?

Agar Aap Aap Ki Adalat Itni Hee "FAIR" Thi To JHOOTI GAWAHI Denay Walo Ko Kuch To Saza Deiti.

Jahan Tak Shariah Ka Taluq Hai, JHOOTI GAWAHI Denay Walo Ki Future Main KOI BHI GAWAHI MAQBOOL NAHI!

Mujh Say Mat Pooch, Meray Dil Ki Kahani Ham Dam

Iss Main Chand Parda Nasheeno Kay Bhi Naam Aatay Hain!

Bother don't defend zaid hamid, bcos ye nahin samjhain ge. in ki aqal per perda para hai , ye Allah ke aik naik bande se dushmani ker rahe , in ka anjaam bura hai ager inhon ne toba na ki.

and always remember this Persian Quote whose translation is:

"Kutton Kay Bhonknay Say Faqeer Ka Rizq Kam Nahin Ho Jata"

yahan Faqeer Zaid Hamid hai aur .......

Narcissist

Banned
Give him a chance, who knows if he is a real 'Mehdi', and secondly 65 followers is not that bad number for a starter.

karachiwala

Looks to me zaid hamid has started paying people to defend him on this forum. He needs to start again after a long hiding so we have people asking to make tauba for a useless piece of s*** like zaid himd.

samar

Minister (2k+ posts)
I put comments for humans and only humans should respond and in a humanly manner koiee kutto ki nasal se he billo ki nasssal se he ya kisi ore ko samhajta he vo plz discussion me hissa na le. I mean kissi ko bhonkna ha ya katna he to plz plz kisi ore jaga ka intekhaab krain.

me ne pehley b kaha k agar koiee khuley dil /open mind se debate krna chahta he k zaid hamid jhoota nhi yousaf kazzab nhi zaid fraud nhi to plz aik thread start krain.

me sabit karonga k zaid jhoota he

yousaf , kazzzab ore maloon he

zaid hamid sirf ka pait agencies paalti hain aajkal.

Ore me ye na kissi se nafrat na kissi ki mohabat me baat keh raha hoon so plz only come here (if you want to discuss it) with logic and solid proofs.
jazbaat ore sectarian affiliation k saath debate kraingey to kabi fact tk nhi pohanchain gey.

Veila Mast

Senator (1k+ posts)
I put comments for humans and only humans should respond and in a humanly manner koiee kutto ki nasal se he billo ki nasssal se he ya kisi ore ko samhajta he vo plz discussion me hissa na le. I mean kissi ko bhonkna ha ya katna he to plz plz kisi ore jaga ka intekhaab krain.

me ne pehley b kaha k agar koiee khuley dil /open mind se debate krna chahta he k zaid hamid jhoota nhi yousaf kazzab nhi zaid fraud nhi to plz aik thread start krain.

me sabit karonga k zaid jhoota he

yousaf , kazzzab ore maloon he

zaid hamid sirf ka pait agencies paalti hain aajkal.

Ore me ye na kissi se nafrat na kissi ki mohabat me baat keh raha hoon so plz only come here (if you want to discuss it) with logic and solid proofs.
jazbaat ore sectarian affiliation k saath debate kraingey to kabi fact tk nhi pohanchain gey.

Bhai Jaan,

Aik thread start ho chuki hai, aap bhi iss kar e khair main hissa daal lain

http://www.siasat.pk/forum/showthre...-(DeoBandi-Brailvy)-What-Do-You-Feel-Honestly

Parishan na hoon, Allah sab ka hami o nasir hai.