جو مداخلت سے آیا ہو وہ مداخلت کی بات ہی کرے گا: شاہد خاقان عباسی

shahid-khaqan-absi%20ddn.jpg


مسلم لیگ ن کے سینئر نائب صدر شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ عمران خان چار سال کا حساب دے کہ اس نے ملک میں کیا کیا ہے، جو مداخلت سے آیا ہو وہ مداخلت کی بات ہی کرے گا۔

جیو نیوز کے پروگرام آج شاہزیب خانزادہ میں گفتگو کرتے ہوئے سابق وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ اس وقت مقبولیت یا سیاست کی بات نہیں ہے ملکی مفاد کی بات ہے، مسلم لیگ ن نے ہمیشہ ملکی معاملات کو ترجیح دی ہے، سب سے آسان کام تھا کہ ہم عمران خان کی حکومت کو تماشا دیکھتے رہے، ملکی معیشت کو اور ملک کو ڈوبتے ہوئے دیکھتے رہتے اور اپنی سیاست کو برقرار رکھتے۔


انہوں نے کہا مگر مسلم لیگ ن اور اس کی اتحادی جماعتوں نے ایک فیصلہ کیا اور اب ہم چار سال میں جو معیشت کی تباہی ہوئی اس کے استحکام کیلئے مشکل فیصلے کررہے ہیں، پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کے علاوہ کوئی چارہ نہیں تھا، ہمیں ایسے مشکل فیصلے کرکے لوگوں کو عالمی اداروں کو اور پاکستان کے دوست ممالک کو اعتماد دینا پڑے گاتاکہ ملکی حالات کو بہتر کیا جاسکے۔


شاہد خاقان عباسی نےکہا کہ اس وقت ملک میں غیر معمولی حالات ہیں، اس وقت ملکی ضرورت یہ ہے کہ ہم ان مسائل کو حل کریں، یہ سیاست کا وقت نہیں ہے ، عمران خان جو کچھ کررہے ہیں اس سے انہیں کچھ نہیں ملے گا، اگر ملکی مسائل کا حل مداخلت میں ہے تو بالکل مداخلت ہوجائے، مجھے اس کی پرواہ نہیں ہے، میں سیاسی مفاد کیلئے سیاست نہیں کرتا بلکہ میں ملک کے مفاد کیلئے سیاست کرتا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ ہماری جماعت نے ہمیشہ یہ ثابت کیا ہے کہ ہم نے مشکل فیصلے کرکے ملک کو استحکام دیا ہے، عمران خان کو نکلے ہوئے چھ ہفتے نہیں ہوئے، ان کی ہر بات اپنی ذات ، اپنے سیاسی مفاد اور کھوئی ہوئی حکومت کے رونے دھونے کیلئے ہے، اس وقت ایک ہی راستہ ہے کہ یہ اتحادی حکومت مشکل فیصلے کرے، ملک کو استحکام دے اور پھر مدت پوری کرکے الیکشن کروائے۔

ایک سوال کے جواب میں شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ اگر عمران خان ملک میں نفاق ڈالنے، ملک میں خانہ جنگی کی دھمکیاں دیں گے یا ملک پر قبضہ کرنے کی کوشش کریں گے تو پھر ریاست کو ایکشن میں آنا ہوگا اور ریاست ایکشن لے گی کیونکہ ریاست یہ سب برداشت نہیں کرسکتی، اگر ملکی مسائل ایک دوسرے کو گالیاں دینے سے حل ہوتے ہیں تو میں بھی خوشی سے اس پر تیار ہوجاتا ہوں۔
 
Advertisement

samisam

Chief Minister (5k+ posts)
جو گشتی کا بچہ بو کرا کسی گشتی کی بدکاری کاری سے آیا وہ اسی کنجر گشتی زادے بو بکرے چور فراڈئے کی طرح ہی بھونکے گشتی کے ساتھ خنزیر کی مداخلت سے پیدا ہوا بو بکرا
 

thinking

Prime Minister (20k+ posts)
Ye khaqan Abbasi bohat thakal admi ha.Pata nahi business m kesay upper chala gia??Lagta ha business aur politics m Abbasi ka phudo laga ha....
 

pkpatriot

Minister (2k+ posts)
Every time they came in government at favourable times.

Even last time petroleum prices kept sliding down throughout their tenure.
When the prices were at lowest pmln didn't passed this advantage to the consumer and industry they got levy and taxes on petroleum products.
So when prices started increasing in international market, it brought inflation.
 

pkpatriot

Minister (2k+ posts)
Ye khaqan Abbasi bohat thakal admi ha.Pata nahi business m kesay upper chala gia??Lagta ha business aur politics m Abbasi ka phudo laga ha....

Sharif's are good in announcing development projects only.

Its first time they came in relatively difficult scenario and this MOST experienced team is exposed BADLY.
 
Sponsored Link