قرآن میں نماز کا بھی ذکر ہے اور نماز بہت اہم عبادت ہے نماز کی پابندی سے متعلق سوال ہو گا ، نماز کا منکر کافر ہے
لیکن یہ کیا ؟ قرآن میں نماز کا طریقہ نہیں ہے
اب آپ کی ؛لاجک سے چلوں تو مجھے نماز کا بھی انکار کر دینا چاہیے ؟
حیران ھوں کہ میرے اتنے تفصیلی دلائل کہ بعد اپکے پاس صرف یہ دلیل ھے کہ اماموں کا زکر قران میں نہیں تو نماز پرھنے کا طریقہ بھی تو نہیں ۔۔کمال ھے ویسے ۔۔۔ مطلب انبیاء ع کے زکر پر کوئ بات نہیں کی ۔۔۔ غیر انبیاء کے زکر پر بھی کوئ بات نہیں کی مگر صرف نماز کے طریقے کا بہانہ مل گیا ھے ۔۔۔۔
بھئ صاحب اپکی اطلاع کیلئے عرض ھے کہ اللہ نے نماز کا حکم قران میں 750 دفعہ کیا ھے ۔۔۔۔ جی 750 دفعہ ۔۔۔ آپ اپنے 12 اماموں کا تزکرہ ایسا جیسا نماز کا ھے ۔۔ ایک دفعہ ھی دکھا دو ؟؟؟؟ ایک دفعہ کا زکر ھی پوچھ رھا ھوں ورنہ نماز اپکے اماموں سے زیادہ اھم ھے کیا ؟
آگے چلو ۔۔۔ اللہ نے قران مین وضو تک کرنا سکھایا ھے وہ نظر نہیں ایا ۔۔۔۔ اللہ نے تیمم تک کا حکم قرآن میں بیان کیا ھے ۔۔ جی تیمم جو پانی نا ملنے پر کیا جاتا ھے ۔۔۔ اب تم بتائو کہ تیمم کرنے کے احکام تمھارے 12 اماموں سے زیادہ اھم تھے کیا ؟؟؟
اگے چلو ۔۔۔۔ اللہ نے نکاح و طلاق کے احکام بھی بیان کر دئے ھیں ۔۔ ایک سورت طلاق کے بیان پر نازل ھو گئ ھے ۔۔۔ اب بتائو کہ نکاح و طلاق کی باتیں تمھارے 12 اماموں سے زیادہ اھم تھیں کیا ؟
اللہ نے وراثت کے احکام بھی بیان کر دئے قران میں، اللہ نے مال غنیمت کے احکام بھی بیان کر دئے ۔۔۔ کیا تمھارے امام مال غنیمت کے مسائل سے بھی اھم نہیں تھے ؟؟ کمال ھے
حتی کہ اللہ نے عدت تک کا بیان قران میں گن کر کردیا ھے ۔۔۔ اب تم سوچو بیٹھ کر کہ تمھارے اماموں سے تو ایک بیوہ و طلاق یافتہ کی عدت افضل ھوئ کہ اللہ نے اسکے احکام کو ایسے واضع بیان کر دیا ھے۔۔۔ تمھارے امام کدھر ھیں بھئ ؟ صرف تمھاری کتابوں میں ھیں بس ۔۔ اللہ کی کتاب سے انکا کوئ تعلق نہیں۔۔۔
کمال ھے اللہ کے قران میں نبی بھی ھیں، رسول بھی ھیں، زولقرنین بھی ھیں، سیدہ مریم بھی ھیں ۔۔۔ اصحاب کھف جو نبی نہیں تھے وہ بھی ھیں ۔۔۔ ایک سورت انکے نام پر ھے ۔۔۔ پھر قران میں ملکہ سبا بھی ھے اور اس کے نام کی بھی سورت ھے ۔۔۔۔ قران میں حکم ھے توحید کا ۔۔۔ نماز کا ۔۔۔ زکاہ کا ۔۔۔ حج کا ۔۔ روزے کا ۔۔۔ عمرہ کے احکام ھیں ۔۔۔ وراثت ھے ، نکاح ھے طلاق ھے، وضو ھے ۔۔ تیمم ھے ۔۔۔ عدت ھے ۔۔ رضاعت ھے ۔۔ ۔۔۔ ھاروت و ماروت ھے ۔۔ ھابیل و قابیل ھے ۔۔۔ ھامان و فرعون ھے ۔۔ جالوت و طالوت ھے ۔۔۔۔ لوھے کا زکر ھے ۔۔۔ مکڑی کا زکر ھے ۔۔ گائے کا زکر ھے ۔۔۔ اور تو اور سلیمان ع کے گھوڑوں کے نیچے آ ے والی چیونٹیوں تک کا زکر ھے ۔۔۔۔ اگر زکر نہیں ھے تو شیعہ کے 12 اماموں کا نہیں ھے ۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔ ۔۔
تم سوچو کہ کیا مکڑی ، گائے ، لوھا ، وہ چیونٹیاں جو راستے میں چل رھی تھیں ۔۔۔ کیا تمھارے اماموں سے افضل تھیں ؟؟
اور پھر کہتے ھو وہ آیت ھے ایک۔۔۔جس میں ایک خاص نکتہ بیان کیا گیا ھے اس پر غور کرنا ضروری ھے ۔۔۔ کہ اس خاص نکتے میں ایک اشارہ ھے اور وہ اشارہ جس کنارے کا پتا دیتا ھے وہ امامت ھے تمھاری ؟؟؟ حد ھو گئ ھے ۔۔۔۔ اللہ پاک نے تمھارے اماموں کو پہیلیاں بنایا ھوا ھے ۔۔ کوئ بوجھ لے تو یہ جیت جائے ؟؟؟ یہ امام ھیں اپ لوگوں کے یا 12 پہیلیاں جو اپ شیعہ نے بوجھ لی ھیں اور ھم رہ گے ھیں ۔۔ اسلئے الیکٹرا اپکا ھوا ۔۔۔۔
???
اسی طرح قرآن میں امامت کے واضح احکام موجود ہیں اور آئمہ کی پہچان بھی صاف الفاظ میں بیان کر دی ہے
مجھے ان واضح نشانیوں کا برسوں سے انتظار ھے ۔۔۔ 114 سورتیں اور 6000 سے زیادہ ایات میں آجتک وہ سورج کی طرح چمکتی ھوئ روز روشن کی طرح عیاں نشانیاں نظر نہیں آئیں جو آپکے زاکرین کو صرف نظر آتی ھیں ۔۔۔۔
Last edited: