Aitazaz Ahsan, Anybody ، IS THIS NEWS really true about him??????

Nice2MU

President (40k+ posts)
Re: Aitazaz Hasan, Anybody IS THIS NEWS really true about him??????

what a logics......Shakespeare sb come out of well.....

یہ اپنی لاجک کی پٹاری بندرکھوں اور ان سوالوں کے جواب دو پھر بات کرو

intekhab

Chief Minister (5k+ posts)

It was China which had told Bhutto in no unclear terms that if Bhutto did not take the initiative to get those 40,000 personnel (90,000 is a wrong figure to exaggerate the credit) then China was going to take it to UN and Bhutto agreed reluctantly. That is why a delay of close to 2 years.
Ohhh......please shred more light on history.....who bring China in the lime light???

intekhab

یہ اپنی لاجک کی پٹاری بندرکھوں اور ان سوالوں کے جواب دو پھر بات کرو
Jawab is very sensitive my brother ....may be pain full And saddening .........do you really want an answer .

Star Gazer

Ohhh......please shred more light on history.....who bring China in the lime light???

Ohhh...........please do something on your own too.........try to read history other than hearsay!!!!

Star Gazer

True that. Then Russia kidnapped Bhutto and forced the Pakistani leader to write on Rs. 200 stamped paper that he'll ask the Pakistani soldiers back.:lol:

Why would a third country pressurize a reluctant Pakistani leader to take back his own army??

The matter had been with UN since 1971. China did not recognize Bangladesh till 1975, but that was it.

What Pakistan did was gather international pressure. Here is a stamp from back then issued by the Pakistani government:

main_qimg_e1c60b45fdfabe3ad1ac22c3c1991948.jpg

Pakistan made a strong point with US and UK that India staged this secession. US had strained ties with India and even sent the Seventh Fleet on Pakistan's asking. At the end, Bhutto's personally convinced Indira that she couldn't really do anything with 90,000 people other than letting them go.

Alas, those who were meekly burrying their embarrassed heads in sand when Bhutto and his diplomats were begging internationally for their soldiers' lives(and I gave proof above), those brave sons of soil who couldn't find a place to hide back then, can so conveniently wash the blob on their face.

Tell me of another example in history where a government made a stamp out of it's defeat to publicize what?

What Bhutto was doing was a cover up for his role in the debacle, and the best way was to humiliate the Armed forces.

Just answer one question in the light of what you have just told us. When was the first time POWs issue was taken to UN remember Geneva accord for POWs existed already

Why was Gen Niazi not court martial DESPITE Gen Niazi's repeated demands and requests? Have you read his book?

I have heard the ridiculous argument that Bhutto was trying to save the image of Armed forces then how about this stamp? was this to save face or humiliate?

Come on he was cunning man and knew how to humiliate others bu not appearing to do so, otherwise how could he call Ayub Daddy and bigger person than Quaid and then turn on him and call him names??

There has to be one common thread to explain all this character trait.

Star Gazer

True that. Then Russia kidnapped Bhutto and forced the Pakistani leader to write on Rs. 200 stamped paper that he'll ask the Pakistani soldiers back.:lol:

Why would a third country pressurize a reluctant Pakistani leader to take back his own army??

The matter had been with UN since 1971. China did not recognize Bangladesh till 1975, but that was it.

What Pakistan did was gather international pressure. Here is a stamp from back then issued by the Pakistani government:

main_qimg_e1c60b45fdfabe3ad1ac22c3c1991948.jpg

Pakistan made a strong point with US and UK that India staged this secession. US had strained ties with India and even sent the Seventh Fleet on Pakistan's asking. At the end, Bhutto's personally convinced Indira that she couldn't really do anything with 90,000 people other than letting them go.

Alas, those who were meekly burrying their embarrassed heads in sand when Bhutto and his diplomats were begging internationally for their soldiers' lives(and I gave proof above), those brave sons of soil who couldn't find a place to hide back then, can so conveniently wash the blob on their face.

Just so you can be clearer about the figures and what was India doing and how the matter resolved. Read a bit more.

After the surrender of Pakistan army, near about 93,000 Pakistani military personnel and civilians weretaken to India as Prisoners of war (POWs). Among the POWs there were 56998 armed forces regulars,18287 para military persons and 17376 civilians including 4616 police and 1628 civilian governmentservants, 3963 others including over 6000 women and children. (Chopra, 1988) Soon after their surrender,the UNO Security Council passed a resolution on December 21, 1971 calling upon the parties to observe theGeneva Convention and not to attach any conditions to the repatriation of the POWs.(Burke, 1973)Article 118 of the Geneva Convention (1949) puts it as a condition that Prisoners of War must be
repatriated immediately after the cessation of active hostilities. It also stipulates that detaining power isobliged to work out a plan for their repatriation. (Kurta, 1972) But, the Indian government continued todetain Pakistani POWs for a long time on the plea that they had surrendered to the joint command of Indiaand Bangladesh, therefore any decision about their plight should be taken by the mutual consent of both thecountries. (Keesings contemporary Archives, 1971-72). Sheikh Mujib-ur-Rahman, on the other hand, haddeclared that he would not take part in any meeting, bi-lateral or tri-lateral, unless Bangladesh wasrecognized by Pakistan. (Chopra, 1988)Pakistans stand was that when her armed forces surrendered, the state of Bangladesh had not come intoexistence, and that Pakistani troops were defending their own country against foreign aggression. Thus,India was solely responsible for their deliverance.

(Samina, 1974) 1 Graduate School of International Studies, Hanyang University, Seoul, South Korea, Email: [email protected] 2 Assistant Controller, Lahore College of Women University, Lahore, Pakistan, Email: [email protected]

frenes

Re: Aitazaz Ahsan, Anybody IS THIS NEWS really true about him??????

اس دھرتی کے ذہین فطین مگر ساتھ ساتھ منافق ترین انسان کا اعزاز بھی اسی اعتزاز کے نام ہے

staray khaatir

Minister (2k+ posts)

I won't buy this crap as policies regarding national interest are always run by the only patriots in the country ,ie military men.

mujh92

MPA (400+ posts)

I am PTI supporter and never had anything to do with PPP. As a Pakistani it is my view some news are spread by Army and ISI against their own Govt and there are political rivals who are ready to spread any kind of rumors which may help their cause.
Secondly List and people were dealt by ISI and not prime minister office, So no civil administration knew anything about people involved in this.
Just imigine NS asking ISI today who its operatives are in India and getting the list. Almost impossible,Practically. And NS cant even think of doing it either, Same principal applies on Aitzaz Ahsan and BB.
Hope it makes sense to sensible ones.

Theekra

Senator (1k+ posts)

Just so you can be clearer about the figures and what was India doing and how the matter resolved. Read a bit more.

After the surrender of Pakistan army, near about 93,000 Pakistani military personnel and civilians weretaken to India as Prisoners of war (POWs). Among the POWs there were 56998 armed forces regulars,18287 para military persons and 17376 civilians including 4616 police and 1628 civilian governmentservants, 3963 others including over 6000 women and children. (Chopra, 1988) Soon after their surrender,the UNO Security Council passed a resolution on December 21, 1971 calling upon the parties to observe theGeneva Convention and not to attach any conditions to the repatriation of the POWs.(Burke, 1973)Article 118 of the Geneva Convention (1949) puts it as a condition that Prisoners of War must be
repatriated immediately after the cessation of active hostilities. It also stipulates that detaining power isobliged to work out a plan for their repatriation. (Kurta, 1972) But, the Indian government continued todetain Pakistani POWs for a long time on the plea that they had surrendered to the joint command of Indiaand Bangladesh, therefore any decision about their plight should be taken by the mutual consent of both thecountries. (Keesings contemporary Archives, 1971-72). Sheikh Mujib-ur-Rahman, on the other hand, haddeclared that he would not take part in any meeting, bi-lateral or tri-lateral, unless Bangladesh wasrecognized by Pakistan. (Chopra, 1988)Pakistans stand was that when her armed forces surrendered, the state of Bangladesh had not come intoexistence, and that Pakistani troops were defending their own country against foreign aggression. Thus,India was solely responsible for their deliverance.

(Samina, 1974) 1 Graduate School of International Studies, Hanyang University, Seoul, South Korea, Email: [email protected] 2 Assistant Controller, Lahore College of Women University, Lahore, Pakistan, Email: [email protected]

I agree to that. There are UN resolutions on Kashmir too.

What could UN do about them?
What could UN do for the 2 years when India and Bangladesh were denying the soldiers' return?

And you forgot to mention the Geneva conventions about war crimes. Many of these POWs were alleged to have participitated in what was now accepted as a historic genocidein East Pak, and there are several examples in history where war crime tribunals have punished such POWs. The Bengali demand at that point was to try them.

Off-course Pakistan had certain points to do diplomacy on, but we had the same points on Kashmir. We were successful here because of strong diplomatic efforts by Bhutto govt.

Theekra

Senator (1k+ posts)

ویسے یہ 70 نہیں بلکہ 90 ہزار تھے

لیکن یہ سوال پوچھنے سے پہلےذرا میرے چند سوالوں کا جواب دو کہ ان 90 ہزار فوجیوں کو بھارت نے گرفتار کیوں کیا تھا؟
یہ فوجی کیوں لڑرہے تھے؟
کس کی حکومت کے لیے یہ لڑ رہے تھے؟
سیٹیں تو مُجیب نے زیادہ جیتی تھیں تو بھٹو کیوں اسے حکومت نہیں دے رہا تھا؟

بھٹو نے جتنے بھی کام کیے ہیں وہ اسے سرزد ہوئے ہیں اس نے کیے نہیں ہیں خواہ آئین کا بننا ہو یا ایٹم بن کا کام شروع کرنا اور یا فوجیوں کی رہائی ۔
اگر وہ 90 ہزار فوجیوں کو رہا نہ کراتا تو کیا وہ انہیں انڈیا کے پاس چھوڑتا ؟
کیا فوج اپنا اتنا بڑا حصّہ انڈیا کے پاس مرنے کے لیے چھوڑتی؟
کیا فوج بھٹو کو آرام سے بیٹھنے دیتی ؟
اور یہ بھی تمھاری سوچ ہے کہ کوئی اتنی بڑی تعدادکے سپاہیوں کو کھلا پلا سکتا ہے۔و ہ خود ہی انہیں پاکستان کو دے دیتے۔

Aap k khial me foj bhutto k kehne pe gai thi Bangaal me?

Agar aap ne ghuma phira k Bhutto ko kasur war thehrana hai to shok se karen. Mujhy apko convince karne ka koi shok nahi hai.

Reality ye hai k Bhutto President tha na Prime Minister na kuch aur. Na us k kehne pe jang shuru hoi thi, na election huey they aur na assembly bani thi.

"Hakumat ku nahi de raha tha" se to lagta hai jese Bhutto PM tha :) Bhutto ka NA ki meting ka boycott gher jamhoori tha, but itna hi jitna 90s me NS aur BB ka ek dusre ka mandate na maan na. Ya phir KPK me opposition ka PTI ki govt. ko dhandli zada kehna.

Bhutto k baghir bhi NA ka ijlas ho jana tha. Govt. bhi ban jaani thi. Yahya Khan lekin us wakt 'consensus constitution' banwaa kar credit lene k chakkar me tha. Aur aisa constitution foj(ya in fact koi aur bhi) nahi maan sakti thi jis me har province ki apni army ho(jo mujeeb ka 1 point tha) is lie Yahya ne ijlaas cancel kia.

Aur aapki mehboob foj 1971 k baad kafi aram se bethi hui thi. Hamood ur Rehman Commission (jis ki report Bhutto ne dabai thi foj ko badnami se bachanay k lie) beth gya tha aur East Pakistan k Army officers witnesses k tor pe wo wo kahania suna rahay they k log kaano ko hath laga rahay they.

Foj ka haal parhna hai to Col Sideeq Salik(ex DG ISPR) ki book parh len Witness to surrender. Haal ye tha k ek dafa Karachi me curfew lagana para to logo ne khile aam violation shuru kar di. Ek aadmi ko shoot karne ki dhamki di to usne kaha "Jaha shoot karna tha waha to tum se hua nahi".

Bahr haal aap jis mindset k hain, aap ne army ko poojna iman bnaya hua hai aur us k lie bhutto aapka kurbani ka bakra hai. Dijie galian aur shok se :)

Haan history nahi badalti aur iska proof ye Indians ka admission hai:

http://www.thehindu.com/2000/02/06/stories/1306067g.htm

aimless

Minister (2k+ posts)

کوئی سویلین ایسا کام نہیں کر سکتا ، میرا نہیں خیال اس میں کوئی سچائی ہے ، فوج سو رہی تھی کیا ؟

Yes they can do when they r the PM of the country ... i rem at that time BB use to say Rajiv Gandi is my brother .... and they did that and BB admit it too ...
when ur a PM of country u have lot of information; nearly same thing was done by NS too ... when he was trying to have an affair with american journalist

fawad ali

No one is a traitor. We should not use this word for anyone. We have corrupt people but they cannot be called traitors. By definition the only traitor alive, if we really want to use this word, is the Army because according to our constitution a traitor is a person who abrogates or constitution.

Nice2MU

President (40k+ posts)

Aap k khial me foj bhutto k kehne pe gai thi Bangaal me?

Agar aap ne ghuma phira k Bhutto ko kasur war thehrana hai to shok se karen. Mujhy apko convince karne ka koi shok nahi hai.

تو اور کس نے بھیجا ہوگا؟ کیا بھٹو خود اتنا اچھا بندہ تھا؟ اور کیا فوج اتنے فوجیوں کو انڈیا میں چھوڑنے دیا؟
اور مجھے قائل کرنے کی کوشش بھی نہ کرنا کیوں میں بھٹو کے بارے بڑا کلئیر ہوں کہ وہ شوبازی اور اداکاری میں شہباز شریف کا کوئی رشتے دار لگتا تھا۔ دونوں فوجیوں کے گودوں میں بیٹھ کے لیڈر بھی بنے ہیں۔

Reality ye hai k Bhutto President tha na Prime Minister na kuch aur. Na us k kehne pe jang shuru hoi thi, na election huey they aur na assembly bani thi.

یہ آدھا سچ ہے۔ پورا سچ یہ ہے کہ بھٹو مجیب کو اقتدارنہیں کرانے دے رہا تھا۔ مجيب نے 300 سیٹوں میں 160 (تقریباً 39 فیصد)جیتی تھیں اور بھٹو نے صرف 81 (تقریباً 18 فیصد) سیٹیں جیتی تھیں لیکن بھٹو مُجیب کا مینڈیٹ نہیں مان رہا تھا اور نتیجہ نکلا جنگ کی صورت میں۔ تو اگر بھٹو مُجیب کو حکومت کرنے دیتا تو کیا اسکے بعد جنگ ہوتی؟ یہ ساری مصیبت تو بھٹو کی ہی وجہ سے آئی تھی۔

"Hakumat ku nahi de raha tha" se to lagta hai jese Bhutto PM tha :) Bhutto ka NA ki meting ka boycott gher jamhoori tha, but itna hi jitna 90s me NS aur BB ka ek dusre ka mandate na maan na. Ya phir KPK me opposition ka PTI ki govt. ko dhandli zada kehna.

تمھیں بھی معلوم ہے کہ حقیقت کیا ہے اسلیے الفاظ کے پیچھے چھپنے کی ضرورت نہیں؟ اگر وہ مُجیب کیساتھ حکومت پہ جھگڑا نہ کرتا تو یہ جنگ ہوتی کیا؟
اسکو ایسا کیوں نہیں لیتے کہ اگر پی ٹی آئی شروع دن سے نواز کو حکومت بننے نہ دیتی تو کیا ہوتا؟دوبارہ الیکشنز ہوتے یا مارشل لاء آتا۔ کہ نہیں؟

Bhutto k baghir bhi NA ka ijlas ho jana tha. Govt. bhi ban jaani thi. Yahya Khan lekin us wakt 'consensus constitution' banwaa kar credit lene k chakkar me tha. Aur aisa constitution foj(ya in fact koi aur bhi) nahi maan sakti thi jis me har province ki apni army ho(jo mujeeb ka 1 point tha) is lie Yahya ne ijlaas cancel kia.

تم بات کو' اگر مگر' میں گھما پھرا رہے ۔ ہونے کو بہت کچھ ہو سکتا تھا لیکن میرا اعتراض تو یہی ہے نا کہ اگر بھٹو مُجیب کیساتھ مان جاتا تو کوئی جھگڑا ہی نہیں تھا۔ ایک سادہ سوال بھٹو کیوں مُجیب کا مینڈیٹ نہیں مان رہا تھا؟ اسکی بھی کوئی توجیح پیش کرو شاباش۔

Aur aapki mehboob foj 1971 k baad kafi aram se bethi hui thi. Hamood ur Rehman Commission (jis ki report Bhutto ne dabai thi foj ko badnami se bachanay k lie) beth gya tha aur East Pakistan k Army officers witnesses k tor pe wo wo kahania suna rahay they k log kaano ko hath laga rahay they.

یہ کیسے بدنامی سے بچانا تھا کہ پاکستان میں تو ریلیز نہیں کی لیکن انڈیا میں لیک کر لی گئی ۔ میں نے تو پوری پڑھی نہیں لیکن اس رپورٹ کو ایک فوجی جرنیل نے 2000 میں ریلیز کردی لیکن کسی سیاسی حکومت کو یہ ہمت نہ ہوسکی کہ اسے ریلیز کرے۔ اور یہی تو بھٹو کی سب سے بڑی بزدلی تھی کہ وہ فوجیوں کو ڈنڈا نہ دے سکا جسکا نتیجہ یہ نکلا کہ فوج نے پھر اسےڈنڈا دے دیا۔ اگر بھٹو فوج کو ڈنڈا دیتا تو یہ بدنامی 1971 سے چھوٹی تھی لیکن بھٹو میں اتنا دل گردہ نہیں تھا اور وہ حکومت کرنا چاہتا تھا اسلیے فوجیوں کیساتھ پنگا نہیں لینا چاہتا تھا۔

اور تم پھر اسے دوسری طرف لیجارہے ہو۔ حمود الرحمان کمیشن جنگ کے بعد کے حالات کے لیے تھی جبکہ میرا نقطہ یہ ہے کہ جنگ شروع کیوں ہوئی تھی؟ اور جنگ کی وجوہات میں پہلے ہی بیان کر چکا ہوں اسلیے حمود الرحمان کمیشن کی بحث ہی فضول ہے۔

Foj ka haal parhna hai to Col Sideeq Salik(ex DG ISPR) ki book parh len Witness to surrender. Haal ye tha k ek dafa Karachi me curfew lagana para to logo ne khile aam violation shuru kar di. Ek aadmi ko shoot karne ki dhamki di to usne kaha "Jaha shoot karna tha waha to tum se hua nahi".

وہی غلط توجیح۔۔۔۔۔۔۔ میرا مسٔلہ جنگ نہیں بلکہ جنگ سے پہلے کی وجوہات ہیں۔

Bahr haal aap jis mindset k hain, aap ne army ko poojna iman bnaya hua hai aur us k lie bhutto aapka kurbani ka bakra hai. Dijie galian aur shok se :)

میں اس پہ صرف اتنا ہی کہونگا کہ تم میرا مائینڈ سیٹ سمجھتے ہی نہیں تو چونکہ تم نے بھٹو کو ڈیفنڈ کرنا ہے اسلیے مجھے فوجیوں کا ساتھی تو قراد دینا بنتا ہے۔ کیوں بھٹو پہ تنقید کرنے والے سارے فوجیوں کے ساتھی ہوتے ہیں؟ کتنی بچگانہ سوچ ہے تمھاری؟

اسی فورم پہ جتنا بُرا بھلا میں نے فوج کو کہا ہے وہ کسی نے شائد نہ کہا ہوجس پہ مجھے طا لبان اور انڈیا کا ایجنٹ تک کہا گیا۔اور اسکی ایک چھوٹی سی جھلک میری یہ مندرجہ ذیل پوسٹ ہے جو میں نے کل ہی کی ہے۔ پڑھ کے غور کرنا اس پہ کہ فوج کے سیاسی کردار سےمجھے کتنی 'محبت' ہے؟

http://www.siasat.pk/forum/showthre...ہے-I-am-100&p=3314903#post3314903

بھٹو سے نفرت کی اور کئی وجوہات ہیں اور ایک یہ بھی ہے کہ پہلے تو بھٹو خود فوجیوں کے گود میں پلا بڑا اور پھر جب حمود الرحمان کمیشن کے بعد فوجیوں کے نٹ بولڈ ٹائٹ کرنے کا وقت آیا تو بھٹو ٹُھس کر گیااور اسی بُزدلی کی سزا خود اسے تو ملی ہی ملی لیکن ساتھ میں ساری پاکستانی قوم آج تک بھگت رہی ہے۔

Last edited:

Theekra

Senator (1k+ posts)

تو اور کس نے بھیجا ہوگا؟ کیا بھٹو خود اتنا اچھا بندہ تھا؟ اور کیا فوج اتنے فوجیوں کو انڈیا میں چھوڑنے دیا؟
اور مجھے قائل کرنے کی کوشش بھی نہ کرنا کیوں میں بھٹو کے بارے بڑا کلئیر ہوں کہ وہ شوبازی اور اداکاری میں شہباز شریف کا کوئی رشتے دار لگتا تھا۔ دونوں فوجیوں کے گودوں میں بیٹھ کے لیڈر بھی بنے ہیں۔

یہ آدھا سچ ہے۔ پورا سچ یہ ہے کہ بھٹو مجیب کو اقتدارنہیں کرانے دے رہا تھا۔ مجيب نے 300 سیٹوں میں 160 (تقریباً 39 فیصد)جیتی تھیں اور بھٹو نے صرف 81 (تقریباً 18 فیصد) سیٹیں جیتی تھیں لیکن بھٹو مُجیب کا مینڈیٹ نہیں مان رہا تھا اور نتیجہ نکلا جنگ کی صورت میں۔ تو اگر بھٹو مُجیب کو حکومت کرنے دیتا تو کیا اسکے بعد جنگ ہوتی؟ یہ ساری مصیبت تو بھٹو کی ہی وجہ سے آئی تھی۔

تمھیں بھی معلوم ہے کہ حقیقت کیا ہے اسلیے الفاظ کے پیچھے چھپنے کی ضرورت نہیں؟ اگر وہ مُجیب کیساتھ حکومت پہ جھگڑا نہ کرتا تو یہ جنگ ہوتی کیا؟
اسکو ایسا کیوں نہیں لیتے کہ اگر پی ٹی آئی شروع دن سے نواز کو حکومت بننے نہ دیتی تو کیا ہوتا؟دوبارہ الیکشنز ہوتے یا مارشل لاء آتا۔ کہ نہیں؟

تم بات کو' اگر مگر' میں گھما پھرا رہے ۔ ہونے کو بہت کچھ ہو سکتا تھا لیکن میرا اعتراض تو یہی ہے نا کہ اگر بھٹو مُجیب کیساتھ مان جاتا تو کوئی جھگڑا ہی نہیں تھا۔ ایک سادہ سوال بھٹو کیوں مُجیب کا مینڈیٹ نہیں مان رہا تھا؟ اسکی بھی کوئی توجیح پیش کرو شاباش۔

یہ کیسے بدنامی سے بچانا تھا کہ پاکستان میں تو ریلیز نہیں کی لیکن انڈیا میں لیک کر لی گئی ۔ میں نے تو پوری پڑھی نہیں لیکن اس رپورٹ کو ایک فوجی جرنیل نے 2000 میں ریلیز کردی لیکن کسی سیاسی حکومت کو یہ ہمت نہ ہوسکی کہ اسے ریلیز کرے۔ اور یہی تو بھٹو کی سب سے بڑی بزدلی تھی کہ وہ فوجیوں کو ڈنڈا نہ دے سکا جسکا نتیجہ یہ نکلا کہ فوج نے پھر اسےڈنڈا دے دیا۔ اگر بھٹو فوج کو ڈنڈا دیتا تو یہ بدنامی 1971 سے چھوٹی تھی لیکن بھٹو میں اتنا دل گردہ نہیں تھا اور وہ حکومت کرنا چاہتا تھا اسلیے فوجیوں کیساتھ پنگا نہیں لینا چاہتا تھا۔

اور تم پھر اسے دوسری طرف لیجارہے ہو۔ حمود الرحمان کمیشن جنگ کے بعد کے حالات کے لیے تھی جبکہ میرا نقطہ یہ ہے کہ جنگ شروع کیوں ہوئی تھی؟ اور جنگ کی وجوہات میں پہلے ہی بیان کر چکا ہوں اسلیے حمود الرحمان کمیشن کی بحث ہی فضول ہے۔

وہی غلط توجیح۔۔۔۔۔۔۔ میرا مسٔلہ جنگ نہیں بلکہ جنگ سے پہلے کی وجوہات ہیں۔

میں اس پہ صرف اتنا ہی کہونگا کہ تم میرا مائینڈ سیٹ سمجھتے ہی نہیں تو چونکہ تم نے بھٹو کو ڈیفنڈ کرنا ہے اسلیے مجھے فوجیوں کا ساتھی تو قراد دینا بنتا ہے۔ کیوں بھٹو پہ تنقید کرنے والے سارے فوجیوں کے ساتھی ہوتے ہیں؟ کتنی بچگانہ سوچ ہے تمھاری؟

اسی فورم پہ جتنا بُرا بھلا میں نے فوج کو کہا ہے وہ کسی نے شائد نہ کہا ہوجس پہ مجھے طا لبان اور انڈیا کا ایجنٹ تک کہا گیا۔اور اسکی ایک چھوٹی سی جھلک میری یہ مندرجہ ذیل پوسٹ ہے جو میں نے کل ہی کی ہے۔ پڑھ کے غور کرنا اس پہ کہ فوج کے سیاسی کردار سےمجھے کتنی 'محبت' ہے؟

http://www.siasat.pk/forum/showthre...ہے-I-am-100&p=3314903#post3314903

بھٹو سے نفرت کی اور کئی وجوہات ہیں اور ایک یہ بھی ہے کہ پہلے تو بھٹو خود فوجیوں کے گود میں پلا بڑا اور پھر جب حمود الرحمان کمیشن کے بعد فوجیوں کے نٹ بولڈ ٹائٹ کرنے کا وقت آیا تو بھٹو ٹُھس کر گیااور اسی بُزدلی کی سزا خود اسے تو ملی ہی ملی لیکن ساتھ میں ساری پاکستانی قوم آج تک بھگت رہی ہے۔

Aapki history se wakfiat isi se zahir hai k jese Bangladesh is waja se bana k Bhutto ne Mujeeb k saath hakumat nahi bnai. Mashallah ye to haal hai :)

Is se banda ye pooche k 6 points election se pehle kis lie die they Mujeeb ne? Us wakt to koi Bhutto se larai nahi thi?? Agartala Sazish case suna hai? Wo 1968 me ki thi Sheikh Mujeeb ne aur agenda Azad Bangladesh bnana tha.

Afsos k Pak Studies ki text book parh k ye shah dolay k choohay kia sawal poochen gay.

Bhutto ne LFO ko bhi oppose kia tha jis k mutabik election hua tha. Yahya ne Bhutto se pooch k election karaya tha? Siasi parties Assembly ka boycott pta nahi kab se karti ayi hain, is se kia hota hai? Jao aur history parho to pta chalay Yahya ko ye problem nahi tha k Bhutto ki marzi k baghair power Mujeeb ko handover nahi ki jaa sakti. Usey sirf ye problem tha k ye constituent elections they, iska matlab hai PM ban ne k baad Mujeeb 6 points ko implement kar k Bangaal ki apni Army raise kar le ga.

Nice2MU

President (40k+ posts)

Aapki history se wakfiat isi se zahir hai k jese Bangladesh is waja se bana k Bhutto ne Mujeeb k saath hakumat nahi bnai. Mashallah ye to haal hai :)

Is se banda ye pooche k 6 points election se pehle kis lie die they Mujeeb ne? Us wakt to koi Bhutto se larai nahi thi?? Agartala Sazish case suna hai? Wo 1968 me ki thi Sheikh Mujeeb ne aur agenda Azad Bangladesh bnana tha.

ہسٹری کے اُستاد جب مُجیب نے 1966 میں ہی اپنے 6 پوائینٹ دے دیئے تھے اوراسکا بار بار اعادہ بھی کرتا رہتاپھر اسے الیکشن ہی کیوں لڑنے دیا گیا؟اسکو بہت پہلے ختم کیا جا سکتا تھا۔ اور فوجیوں نے تو اسے الیکشن سے پہلے قید کر دیا تھا اور پھر اسی بھٹو نے بطور صدرہی اسے جنوری 1972 کو آزاد کیوں کرایا تھا؟ ادھر ہی پھانسی پہ تو چڑھاتے اگر وہ غدّار تھے۔ فوجیوں نے باوجود عالمی دباؤ کے اسے آزاد نہیں کیا لیکن بھٹو نے اسے چھوڑ دیا تھا۔ کیوں؟

Bhutto ne LFO ko bhi oppose kia tha jis k mutabik election hua tha. Yahya ne Bhutto se pooch k election karaya tha? Siasi parties Assembly ka boycott pta nahi kab se karti ayi hain, is se kia hota hai? Jao aur history parho to pta chalay Yahya ko ye problem nahi tha k Bhutto ki marzi k baghair power Mujeeb ko handover nahi ki jaa sakti. Usey sirf ye problem tha k ye constituent elections they, iska matlab hai PM ban ne k baad Mujeeb 6 points ko implement kar k Bangaal ki apni Army raise kar le ga.

فضول کی بک بک سے اچھا ہے کہ کوئی منطقی جواب دو کہ جب بھٹو نے ایل ایف او کی مخالفت کی تھی تو پھر اس نے اسی ایل ایف او کے تحت الیکشن کیوں لڑا تھا؟ بائیکاٹ کیوں نہیں کیا؟
یہ یحیٰ خان کے خیالات ایک طرف رکھو کہ اسکا جوبھی خیال تھا 6 پوائینس پہ اگر اس سے کوئی بات کر لیتا تو بنگلہ دیش تو نہ بنتا۔

تمھیں معلوم ہے کہ بھٹو نے مشرقی پاکستان سے اپنے کتنے اُمیدوار کھڑے کیے تھے؟ صفر۔۔۔۔۔۔ اب مجھے یہ بتاؤ کہ جس صوبے میں کُل 300 سیٹوں میں 162 سیٹیں ہو وہاں اپنا اُمیدوار نہ کھڑا کرنا کیا معنی رکھتا ہے؟ اور اگر وہ مغربی پاکستانی کی ساری 138 سیٹیں جیت بھی جاتا تو کیا وہ 300 کے ایوان حکومت بنا سکتا تھا؟ نہیں۔۔۔۔۔۔۔ اسکا سیدھا سیدھا مطلب تھا کہ اس نے الیکشن سے پہلے ہی بنگلہ دیش کو تسلیم کر لیا تھا۔

اور آخر میں مندرجہ ذیل پیراگراف پڑھوںا جسکا مطلب کچھ اسطرح بنتا ہے کہ یحیٰ نے مُجیب کو وزیر اعظم مان لیا تھا اور مجیب بھی تیارتھا لیکن بھٹو نے کہا کہ اسکے حمایت کے بغیر نہ کوئی آئین بن سکتا ہے اور نہ کوئی حکومت چلا سکتا ہے؟ اب 300 کے ایوان میں مُجیب کو سادہ حکومت بنانے کے لیے اکثیریت حاصل تھی لیکن آئین بھی شائد مسٔلہ نہ ہوتا کیونکہ اسوقت 2/3 اکثیریت بھی باقی اُمیدواروں کےذریعے حاصل کی جاسکتی تھی لیکن بھٹو نے تو حکومت نہ چلنے کی دھمکی بھی دے دی تھی۔بھٹو کے پاس ایک اُمید تھی کہ اگر آئین 120 دنوں میں نہ بنتا تو اسمبلیاں پھر تحلیل ہو جاتیں لیکن اقتدار کے بھوکے بھٹو سے زیادہ صبر نہیں ہوا اور اپنی ہٹ دھرمی جاری رکھی ۔

However, in West Pakistan the People’s Party could not achieve a similar sweep as did Mujib in the East; the PPP bagged 81 seats against a total of 138 seats (62 from Punjab’s 82 seats, 18 of 27 seats from Sindh). The results showed the Awami League as the largest party without a seat from West Pakistan. Similar was the case with the PPP which had no seat in East Pakistan. This created a situation whereby Yahya Khan sent congratulatory messages to both the party leaders, but addressed Mujib as the future prime minister.

A tormenting situation arose for Yahya. While Mujib sat in Dhaka discussing the future government’s priorities, Yahya saw himself in a quandary. He had pledged that the constitution would be prepared within 120 days or the assemblies would stand abolished; and now time was racing away. On December 17, 1970 Mujib said that no one could stop the creation of Bangladesh. Bhutto readily replied that no constitution could be framed, nor government run at the centre, without his party’s cooperation.

http://www.dawn.com/news/686541/1970-polls-when-election-results-created-a-storm