Madrassa

Iconoclast

Chief Minister (5k+ posts)
ماننے نہ ماننے کا میعار تم نے بنایا ہے یا تیری بے بے نے ؟
Poor Shia kaafir back to square one with chapter one from the book of his whorehouse he was born in..... I feel bad for you.

Iconoclast

اسماء بنت ابو بکر نے متہ کیا وہ حلال نہیں تھا تو ابو بکر صاحب نے کیوں کرنے دیا روکا کیوں نہیں ؟
Uska jawab Abu Bakr Allah ko dega, tu apni randi rona mujhe suna, kidhar tey teray maan key yaar Last Sermon kay moqa pay?

Iconoclast

ابو حنیفہ مالک حنبل شافعی ان کے بناے ہوے مذاہب پر عمل کرنے والا کافر ہے ؟
Shia kaafir hey, meri jawab teri khat mein "kay banaye hue mazhab" I told you it's your invention...

Iconoclast

نہیں وہ تو دے گا کیوں کے تو نے متہ کا ذکر چھیڑا ابو بکر کے نزدیک حرام ہوتا تو وہ اپنی بیٹی کو روکتا
تو بتا کے وہ حرام کام تھا یا حلال ؟
Mein ney Shia kaafir ka zikr chera aur mota ka ilzaam tu aik harami shia lagata hay jis ko us kay maan kay yaar nein BarwaImam kay khotay pay sunaya"

Iconoclast

ابو حنیفہ مالک حنبل شافعی ان کے بناے ہوے مذاہب پر عمل کرنے والا کافر ہے ؟
Shiasm is at best a cult and worst a political movement.... nothing else... you will twist anything, even Moses...
If I ask you where does in the Quran it says the imam should be from the family of the Prophet and you will parrot the verses about Moses...

Iconoclast

نہیں بھڑوے ایسے نہیں چلے گا متہ کیا ابو بکر صاحب کی بیٹی نے انہوں نے روکا یا نہیں روکا ؟ چھیڑا تو نے ہے متہ کے ذکر کو اب بھاگنا نہیں اپنے بڑوں کی طرح جو احد خندق خیبر سے حنین سے بھاگتے رہے
According to who? A shia?
I told you you dimwit, I'd be your worst nightmare.... my question remains the same, where the fuck was shia at the time of Last Sermon?

Iconoclast

شیعہ خیر البریا میرا چلینج ہے رسول خدا کی زبان سے یہ الفاظ نکلے تیرا کونسا مذھب ہے ؟
Shia lun pay mera.... Dramay baazi say kaam nahi chalay ga, Quran mein dikhao, kidhar likha hay, imam lazmi Peghambar kay family say hoga....

Iconoclast

ابو بکر عمر عثمان کو خلیفہ کا درجہ دینے والا بھی کافر ہے ؟
ان کو کس نے خلیفہ بنایا ؟
That's politics, you have a completely different deen, with 27 chapters in quran, Ali an almost prophet.... and what not... you are kaafir.

Iconoclast

میرے سوالات کے جواب تم کو فدینے ہیں یا پھر اپنا ڈی این اے ثابت کر میں مان لوں گا سب باتیں
Your questions carry no weight.... they're the rabid dialogues of a defeated soul...

Iconoclast

یہ میرے سوال کا جواب نہیں
ان کو کس نے خلیفہ بنایا ؟
You're kaafir, you have to prove to me... I am not going to play your cunning game you fucking shia scum.....

Iconoclast

قران کو پڑھا ہوتا تو شیعہ بھی مل جاتا لیکن قان حفظ بھی کر لو تو تیرا دھرم کہیں بھی نہیں ملے گا
Context ki baat kar bharway dramaybaazi nahi..... Kidhar ta shia aur kidhar hay kay Imam Peghambar kay family say hi hoga... ahl e bait ka apna matlab apni maan kay pichwaray say nikala aur daleel kay tor par pesh kartay ho bharway sharam kar.

Iconoclast

تو کون ہے ؟ جس کی نسل کا معلوم نہیں جس کی ماں ایک ساتھ کتنے بندوںکو فارغ کرتی رہی وہ مجھے کافر کہے گا ؟
تیرے ہاں تو زنا بھی جائز ہے اور لونڈے بازی بھی
Back to square one where Haideriam parrots the shit he was taught at Imam Bharwa Gah...

Iconoclast

ابو بکر کو کس نے خلیفہ بنایا رسول خدا نے ؟
Unless you answer me, you remain a kaafir, not going to play a game, I ask the question, you have to prove you're a halali....
So...............
Where was Shia when the Prophet said "Today I have completed your deen for you"?
Also what's the deal with Wahi supposed to be for Ali?
Why Ya Ali? Why not just Ya Allah?
You forget the message of Islam and start to worship the messenger and his descendants... You're as logical as a christian....

Iconoclast

اگیا نہ اپنی ماں کو لیکر چھدوانے او بابا میں اپنا سامان پلیت نہیں کرنا جس کسی اور کے پاس جا
Tera khoon paleet hay tu kya paleet kareyga harami kaafir? Ab ghand phati to high moral ground lenay kay daaway karnay laga lol....

Iconoclast

Unless you answer me, you remain a kaafir, not going to play a game, I ask the question, you have to prove you're a halali....
So...............
Where was Shia when the Prophet said "Today I have completed your deen for you"?
Also what's the deal with Wahi supposed to be for Ali?
Why Ya Ali? Why not just Ya Allah?
You forget the message of Islam and start to worship the messenger and his descendants... You're as logical as a christian....