Madrassa

Iconoclast

Chief Minister (5k+ posts)
اچھا جی تو یہ تیری ماں کا یا تیری دادی ہندہ کا چکلا بھی نہیں ہے
?????
Chakla mein tu sirf tera jaana banta hay, Imam Bharwa Gah hi to woh chakla e azeem hay jahan tu Ali kay naam pay apni maan chudata hey lol

Iconoclast

اچھا غصہ اپنی ماں کے اندر تھوک لینا پہلے میرے دادا حضور کو شان کے ساتھ باہر لاؤ
???
Lol tu aya tha apni maa chudanay oll foll baktay hue, jab ghand phar di to ab dialogue mar raha hay? Baray besharam bhi ho, na sirf kay shia...

Iconoclast

چل کاکو دادا ابو کو باہر بھیج دو تیری اماں کی غلاظت کی بو ادھر تلک آوے ہے

?????
The produce of Imam Bharwa Gah where his mother sucked off their local imams with all the zest is here to talk smack... reading you cuss me out is like a heera mandi pimp pointing fingers at others you fucking kaafir lol

Iconoclast

امن کو بول اپنی اب خود دھندہ نہ کرو تیری بیٹیاں جوان ہو گئی ہیں ان کو استمعال کرے کیوں ایڈز پھیلا رہی ہے لٹکے مموں والی بڑھی
?????
Poor Shia, forgot to type now...... Who is Aman, another of your harami imams or what?

Iconoclast

جا جا جے رو بھی کوئی مفتی عزیز ڈھونڈھ بلکے لال مندر والے مولوی عزیز سے مروا وہ بھی تیار ہو گا میں نہیں لیتا تیری

????
Say what you want, that means nothing to me.... what matters is you're a kaafir and that's to be expected of you... so keep on keeping on and since you have no answers to my questions and are just parroting what you're taught at your local Imam Bharwa Gah.... I'm hereby ignoring you permanently.... nothing good is going to come out of you other than tales of your whorehouse and how your women were used by your imams... Off you go