My believe increase in one particular party

SI2014

MPA (400+ posts)
Imran Khan is nominated representative of Terrorists TTP so why should they talk against them and also after becoming PM Imran khan will open their offices in Pakistan and will enforce their Sharia and declare them Masooom and all other Pakistani are Mushrik because he gave fatwa recently that Jhooot bolnay wala Shirk karta hay ButParasti karta hai. ....

BTW tumne apni list mein TTP ka naam nhi liya at least khud ye maan gaye ho k TTP aur PTI eik he plattform par hain.

Last edited:

handsome.ebi

Chief Minister (5k+ posts)
haan tou un ka masla tha na..they over reacted on a story and paid the price for it. ab aap bhe maan jayo jasey maine mana hay.:)
me bhi manta hun ke pti bohat se mamlon me over react karti ha, jis pe me tanqeed bhi karta hun, lakin ic ke bawajud PTI baki tamam se kayin gunah behter ha

Democrate

We changed ur politics thats winning, to become PM was never a dream probably for u that maybe winning

again another claim and trying to become the SUPREME LEADER of nation...Yeh roz ka jalsay...halar bazi...yeh mulk main afrah tafreh..in ka maqsad opposition leader bun na hay?

rtabasum2

lol..Yeh log jub bhi moonh kholtey haen apnay hee paon par goli maartey haen..including biggest big mouth in Asia IK..:P

Bholla tou perchi lay ker moon kholta hay:P

barack-obama-nawaz-sharif.jpg

rmunir

Minister (2k+ posts)
آپكی پہلی بات سے سو فیصد متفق ھوں کہ واقع ھی کوئی مسئلہ ھے اس ایک پارٹی کے ساتھ۔ اور وہ مسئلہ یھ کہ وہ باقی تمام جھوٹوں کو بے نقاب کررھے ھیں۔ ان سب جھوٹوں کو بالکل یہ گوارہ نہیں کہ کہیں سلطنت رائے ونڈ کے شہزادے اور شہزادیاں مستقبل میں ملک کی اعلی قیادت کی دوڑ سے باہر نا ھوجائیں۔ کہیں سندھ والے بھٹو کے نام کی تصیح پڑھنا بھول نا جائیں؟ مدرسے والے کہیں فضل الرحمن کی فضیلت سے عاجز نا آجائیں۔ کراچی والے کہیں تعصبیت کی زنجیر توڑ کر پاکستانیت کے بندھن میں دوبارہ سے نا بندھ جائیں؟؟؟
اگر سب مل کر ایک ہی پارٹی کو کچھ کہ رہے ہیں تو پھر کویے مثلا تو ضرور ہو گا نہ اس پارٹی میں..سب لوگ تو جھوٹ نہیں بول سکتے نا

Democrate

me bhi manta hun ke pti bohat se mamlon me over react karti ha, jis pe me tanqeed bhi karta hun, lakin ic ke bawajud PTI baki tamam se kayin gunah behter ha

If you ask me truth i am personally afraid of that time when IK becomes PM of this country and dreams of million of kids will be destropyed....aik dafa bun lanay do phir pouchhoun ga..yaran a watan kis hall main ho

rtabasum2

again another claim and trying to become the SUPREME LEADER of nation...Yeh roz ka jalsay...halar bazi...yeh mulk main afrah tafreh..in ka maqsad opposition leader bun na hay?

That is democracy better change ur avatar if u don't know the meaning

rtabasum2

If you ask me truth i am personally afraid of that time when IK becomes PM of this country and dreams of million of kids will be destropyed....aik dafa bun lanay do phir pouchhoun ga..yaran a watan kis hall main ho

As if all the other hv made Pakistan the best country in the world, let him hv a go wt r u so afraid of

handsome.ebi

bhai mere 30 sal se nawaz or zardari jason pe dream deatroy nai huwa ap logon ka to InshaAllah hamara kabhi Imran Khan pe nai hoga :-)

Democrate

As if all the other hv made Pakistan the best country in the world, let him hv a go wt r u so afraid of

still you did not understand my point....as you said ALL THE OTHER HV MADE PAKISTAN THE BEST COUNTRY.....so apparently you are saying no body was able to make Pakistan great country and IF IK do not meet his words of making Pakistan great it is not a big issue..SO THEN WHERE IS CHANGE?Do not forget His slogan is to make Pakistan great and you are saying its not a big problem if he can't...

نادان

Prime Minister (20k+ posts)
اگر سب مل کر ایک ہی پارٹی کو کچھ کہ رہے ہیں تو پھر کویے مثلا تو ضرور ہو گا نہ اس پارٹی میں..سب لوگ تو جھوٹ نہیں بول سکتے نا

ہاں مسلہ تو ہے .اگر پی ٹی آئی آ گئی تو سب چوروں کو ٹانگ دے گی

Democrate

bhai mere 30 sal se nawaz or zardari jason pe dream deatroy nai huwa ap logon ka to InshaAllah hamara kabhi Imran Khan pe nai hoga :-)

Let them complete their terms of 5 years as it is their right and if Nawaz unable to deliver until then you choose what you want but only after 5 years.we bears dictators for 10 to 11 years.

rtabasum2

still you did not understand my point....as you said ALL THE OTHER HV MADE PAKISTAN THE BEST COUNTRY.....so apparently you are saying no body was able to make Pakistan great country and IF IK do not meet his words of making Pakistan great it is not a big issue..SO THEN WHERE IS CHANGE?Do not forget His slogan is to make Pakistan great and you are saying its not a big problem if he can't...

So wts ur issue. if he cannot bring change, ur not his supporter anyways, if he fails he fails wts killing u

rtabasum2

Let them complete their terms of 5 years as it is their right and if Nawaz unable to deliver until then you choose what you want but only after 5 years.we bears dictators for 10 to 11 years.

Come of the rhetoric, democracy will get derailed, the oldest excuse of status quo

handsome.ebi

to bhai poore karain ham ne rooka ha?? dictators ka hawa bana bana ke ab kya jaiz mutalbat bhi na karain?? ap se ic mamle me kayin bar behas ho chuki ha or her bar bat ghoom kar wahin aa jati ha, mene apko pahle bhi kaha ke ager kisi tala azma ne kismat azmane ki koshish ki to ham sab hakumat ke sath khare honge, lakin ham apne jaiz mutalbe se nai hat sakte

Last edited:

Democrate

ہاں مسلہ تو ہے .اگر پی ٹی آئی آ گئی تو سب چوروں کو ٹانگ دے گی
اور وہ جو چوراس کے ساتھ کھڑے ہیں انکا کیا بنا گا؟ایک بات بولوں وہ چور ہی خان کی اصل طاقت ہیں اور اس کو پارلیمنٹ کی سیٹس جتوا کر دیتے ہیں ورنہ خان سحاب تو اپنی ایک ہی سیٹ جیت سکتے ہیں