گورنر ہاؤس میں علوی ڈینٹل کی تقریب،صدر مملکت نے فیصلے کو غلط قرار دے دیا

5alvi.jpg

صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے گورنر ہاؤس سندھ میں اپنے بیٹے اور اس کے دوست کے درمیان معاہدے پر دستخط کی تقریب ایوان صدر میں منقعد کروانے کے فیصلے کو غلط قرار دیدیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق گورنر ہاؤس سندھ میں صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کے بیٹے ڈاکٹرعواب علوی کے ادارے علوی ڈینٹل کی ایک معاہدے کی تقریب منعقد کی گئی جس میں ڈاکٹر عارف علوی بھی موجود تھے۔


تاہم اس تقریب کی خبریں منظر عام پر آنے کے بعد سوشل میڈیا پر ایک تنقید شروع ہوگئی جس کےبعد صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے ٹویٹر پر اپنے ایک بیان میں اس کو غلط فیصلہ قرار دیا۔

انہوں نے اپنے بیان میں کہا کہ میری موجودگی میں ڈاکٹرعواب اور ان کے دوست کے درمیان معاہدے کی یادداشت پر دستخط کی تقریب کیلئے جو جگہ چنی گئی وہ ایک غلط فیصلہ تھا۔


صدر مملکت کے بیٹے ڈاکٹر عارف علوی نے بھی اس حوالے سے ٹویٹر پر وضاحت دیتے ہوئے کہا کہ ڈاکٹر عارف علوی نے علوی ڈینٹل سے اس وقت استعفیٰ دیدیا تھا جب وہ صدر پاکستان بنے، جو تقریب منعقد ہوئی وہ میرے اور میرے امریکی دوست کے درمیان ایک معاہدے کی تھی۔


انہوں نے کہا کہ صدر مملکت پاکستان کے تمام اسٹارٹ اپس چاہے وہ میرے ادارے سے چھوٹے کیوں نہ ہوں بہت حوصلہ افزائی کرتے ہیں اور ڈینٹسٹری کے شعبے میں انہوں نے اس سے قبل بھی ایوان صدر میں تقاریب منعقد کروائی ہیں۔

عواب علوی نے کہا صدر عارف علوی کی ڈینٹسٹری کے شعبے سے محبت کا انداز ہ ایوان صدر سے جاری کردہ ٹوتھ برش کرنے کی ہدایات کا پیغام اور ڈینٹل کیئر کو پاکستان میں بین الاقوامی معیار کے برابر کرنے کی کوششوں سے لگایا جاسکتا ہے۔


عواب علوی نے مزید کہا کہ ایم او یو پر دستخط کی تقریب پہلے علوی ڈینٹل میں ہی منعقد کی جانی تھی مگر اس جگہ کے بالکل ساتھ اے پی ایس اسکول کی سیکیورٹی کیلئے مقام کو تبدیل کیا گیا، تقریب کے تمام تر اخراجات میں نے ذاتی طور پر اٹھائے ہیں۔
 
Advertisement
Last edited:

Curious_Mind

MPA (400+ posts)
Arif Alvi is one of the most educated, intelligent and knowledgeable person among PTI leadership.

The fact that he can make such mistakes shows how important it is to have legal and Public Relations Advisors available to all public office holders.

if there were such people working around President, they would have raised red flag 🚩 on such activity schedules.
 

Sean

Politcal Worker (100+ posts)
President Alvi has to answer that why did he participate and why his name is still on the organization's website?
Governor should be questioned about allowing private ceremony at the Governor house.
Conflict of interest issues has been there and sooner they respond, better it will be for the government!
 

Faraqlit

MPA (400+ posts)
But harami Noora family gang and followers are doing shit for 30+ years but NON of them have ever expected a single mistake.

Bcz they are haramis
 
Sponsored Link