shehreyar

MPA (400+ posts)
Re: Altaf appeals India for asylum to Mohajirs

altaf dhobi ka woh **** hay jo ghar ka na ghat ka kabhi yahan ki hakumat say wazarton ki bhek mangta hay jo napori hon tu india say panah ki bhek mangta hay or ensha allah tala jagah tu es kay ***** jisam ko zameen nay bhi nahi dayni jitani maon ki es nay godaien ujari haien :angry_smile::angry_smile::angry_smile::angry_smile::angry_smile::133::133::133:

Unicorn

Banned

They are reminded everyday that they are foreigners in Pakistan this is a situation that is very tough to deal with for an individual.

There are nearly 300,000 Pakistani "Mohajirs" in UN camps in Bangladesh and Pakistan refuses to accept them after they helped Pakistani Army conduct genocide of Bengalis.

Last edited:

canadian

Chief Minister (5k+ posts)

lo zra parh lo the comment below your`s...
is trah zalil krvana chahta ha tumhara quaid tumhen????:13:

The Traitor is asking a foreign power to interfere directly in our internal affairs.He wants to tell them that he's on there side.Govt should ask Uk Govt to hand him over to Pakistan and a high treason case should be registered against him.

Bilal_Mushi

Minister (2k+ posts)

Why so much love for them? What is the agenda? Why don't you ask Sonia to accept Altaf Bhai back?

They are reminded everyday that they are foreigners in Pakistan this is a situation that is very tough to deal with for an individual.

There are nearly 300,000 Pakistani "Mohajirs" in UN camps in Bangladesh and Pakistan refuses to accept them after they helped Pakistani Army conduct genocide of Bengalis.

xiaahmad

I am not going anywhere u moron Altaf Hussain bloody traitor

xiaahmad

To all Indians I and my family are happy its only MQMers who have problems will Pakistan

Asif shah

Banned
MQM is working at the behest of Britain & appealed Indian leaders to give Asylum

MQM Don(Altaf hussain) sitting in his office in London using his Sofa and a Telephone, asked the local and national leaders of the PPP and the Awami National Party (ANP) to invite Asfandyar Wali and Asif Ali Zardari to Karachi for ameliorating the situation.Chief of Muttahida Qaumi Movement Altaf Hussain on Tuesday appealed Indian leaders to give asylum to Mohajir community of Sindh.
It was Altaf Hussain and MQM who issued a memo to his workers saying, if there was war between Indian and Pakistan, MQM workers will be remain neutral. Why Altaf Hussain did issue such treacherous instructions? Whose side is he on? He has already chosen to be a British Citizen.

Altaf Said on Record, Apna naap ker lo Bori Hum Bana Dain Gay.
E-mail from an ex MQM member

"MQM is not a political party but a mafia led by Don of Edgeware Road, London. The syndicate is comprised of loafers and criminals and scums of Karachi and Hyderabad .
How do I know?
First let me tell you my background. I am a so-called Mohajir (Urdu speaking, don't we all speak Urdu in the Land of Pure !). My grandfather in 1947 migrated toKarachi from Bihar , India . My father and I were born inKarachi .
During my college days, against my father's admonishment, I got associated with MQM. I was young
and foolish. Also, anger played a role. I was angry for I was rejected by Pakistan Air Force despite of my high academic credential and clearing all exams and physicals. Then, I believed I was discriminated
because of my ethnic background. I could be wrong Nevertheless, I joined MQM for I thought that "Mohajir" needed their own constituency to fight for their national rights.
What a disillusionment! After seeing what I saw and experiencing what I experienced, a little over three years later I left Altaf "bhai" and MQM. And yes, I paid a dear price for "deserting" the party and publicly voicing its criminal activities. I was shot at and beaten black and blue. A point came where I had no choice but to leave the town and my family went into hiding. Rest assured, there are many "mohajir" who met the same fate as my family and I did, and then there are those unfortunates who paid the ultimate price for their conscientious awakening.
Briefly, it's every bit true that extortion (bhatta) is the main mean of raising money for MQM's activities and Altaf "bhai's" expenses in London . It takes hundreds of thousands of pounds annually just to maintain the international secretariat and Altaf's and his family's living expenses in UK . Ask where the millions came from for Altaf's wedding and valima in Karachi andLondon ? Prince Charles and Prince Aga Khan's weddings were sure modest compared to the international extravaganza at the wedding and valima of the whimsical supreme of MQM.
Ask MQM where the money comes to support Altaf's and his family's lavish living in London . Altaf once belonged to the lower middle class. He used to ride an old and used motorcycle. And now Altaf and his family in London and Karachi , both places, live a life of luxury.
Surely, all this fund does not come thru voluntarily donations. Every small mohajir businessman inKarachi and Hyderabad , at one time or the other, has faced the MQM bhatta collecting goons. Needless to say what happens if one refuses to oblige.
Ironically, the "mohajir" who MQM claimed to help and rescue are its main victims of terror.
Altaf does not have the personality or character to lead his people and party in a positive way.
Take it from the one who was once somewhat close to the inner circle of the MQM (now remorse and repented), the group, for the greatest part, is a criminal organization. Apart from the euphoria of the initial years, the MQM's election victory is a result of intimidation and whole scale rigging under the benevolence protection of government agencies.
MQM was General Zia's brainchild and now General Musharraf's constituency.
Ask MQM what the slogan, "jo quaid ka ghaddar hain woh maut ka haqdar hain" and "baett jaaoon ya lait jaaoon" (sit down or lie down, meaning, withdraw from election or go to grave) means? How many Quaid kay "ghaddar" became maut kay haqdaar? Were Tariq Azeem and Khalid bin Waleed quaid kay ghaddar?
Who is responsible for the murder of JournalistMohammad Salahuddin, Azim Ahmad Tariq, Salim Malik, KESC Chairman Malik Shahid Hamid, HakimMohammad Saeed and many more innocent men?
No less disturbing is Altaf's hatred for Pakistan and Quaid-i-Azam. How many times he suggested that the making of Pakistan was a mistake and how often between the lines he said that Pakistan should rejoinIndia . Long live Pakistan,
it will remain on the world map till Qiyamat, Inshallah.
Granted, no political party in Pakistan is wholesome in its character. However, MQM both in its wholeness and in its working, is entirely a terror group and its leader a Mafia Don.
As a "mohajir", I am ashamed of MQM and Altaf."

Source: www.Pakconnects.blogspot.com

elipst

Minister (2k+ posts)
Re: MQM is working at the behest of Britain & appealed Indian leaders to give Asylum

1017.gif

Young_Blood

Minister (2k+ posts)
Re: MQM is working at the behest of Britain & appealed Indian leaders to give Asylum

Kal ke speech,,, sirf aur sirf zardari aur Pak Army k liay thi,,,
Altaf ko pata chal gaya hai k Karachi main ahista ahista ARMY OPERATION k liay raasta banaya ja raha hai,,, aur iss ka master mind Zardari hai,,,
issi liay kal Altaf ne Mahajiro ka zikar keeya, kal ke speech sirf aur sirf lasaniyat se bhari thi, aur PAK ARMy ko aik terha se dhamki de gai k MAHAJIRO k khilaaf aur MQM k khilaaf operation mat kerna,,, agar army ne bila imtiaaz operation keeya to uss main MQM walay, ANP walay, aur jitney bhe crimnals hein wo sab k sab pakrey jaien gay ya maray jaein gay,,, issi dur ke waja se MQM ne Pak Army ko warning de hai k agar MQM k khilaaf operation hoova to ham yehi samjhey gay k PAK ARMY sirf MQM ko target ker rahi hai aur mahajiro ko target ker rahi hai,,
"ISSE KEHTEY HEIN CHOR KE DHAARI MAIN TINKA" Kiun k agar Army Operation ho gaya to im 100% sure sab se ziada target killers, weapons MQM walo se he bur amad ho gay,,,,
Altaf ke kal ke speech ka aik aik word gor se suniya,, uss ne Media ancors, media experts, kalam navees, aur tajziya nigar sab ko hit keeya hai,, ta k kal ko ye sab khamos ho jaein, ya agar kal ko such bolein to awaam ye samjhay k ye sab jhoot bol rahay hein,,,

Altaf ke speech,,,, aik dhamki thi, aur uss k saath saath pakistani awaam ko ye batana tha k ham mazloom hein, agar kal ko hamarey terrorists pakrey jaein to aap ye samjhein k inhein bilawaja marood e ilzaam thehraya ja raha hai aur ham mazloom hein,,, ye apne aap ko mazloom aur saaf rekhne ke aik MQM ke policy thi,,,

magar ALHAMDULILLAH ALLAH ne mujhey shaour dia, main ne bohat socha,, kal ke ALTAF ke speech per, aur aakhir main mujhey sab samjh aa gaya,,,

aur haan jiss ne party se alehda hona hota hai, wo pooch k alehda nahi hota, wo chup chaap side per ho jata hai,,, ye munafqat un he k samnay keeya karo aur sir jhukaey tumhari taqreer suntay hein,,,

Young_Blood

Minister (2k+ posts)

tum mahajir ho aur raho gay, tumhari party ka naam MAHAJIR QOUMI MOVEMENT tha, tumhari party ka naam ALL MAHAJIR STUDENT ORG tha,,,, kisse bewaqoof banatay ho,,,,

jab khi tumharey under main aa gaya aur tum log THAPPAY laga ker khi se MNA aur MPA bun gay to tum logo ne pakistan ke siasat kerna chahi,, issi liay tum ne Mahajir se Mutaheda naam rekh lia,,, magar jur tumhari BASE tumhari MAHAJIR he hai,,,
magar ab THAPPO ko siasat nahi ho ge,,,, ab tumharey MNA ya MPA,, laakho votes nahi lein gay,,, aik aik voter ,,, 10 , dus vote nahi daal sakay ga,,,

I hate pppp,,, but mujhey Zulfiqar Mirza ke khi ke siasat per proud hai,,, kya siasat khail raha hai,,, excelent,,,
magar tum log Zardari k haathi bewaqoof bun rahay ho.. Asal main master Mind Zardari hai, magar tum log Zulfiqar Mirza ko qasoor war thehratay ho,, lolz,,,,,, Zardari sirf tum logo ko khush kerta hai, lafzi tor per,, magar sindh main hota wahi hai jo Zulfiqar Mirza chahta hai,,,

iss bar elections main MQM ko ab khi se wo seats nahi milne wali jo last elections mein milli thi, ab bhool jaao,,,
tum log barey proud se kehtey ho na MQM expend ho rahi hai, iss election main dekhna k kya results aatay hein :lol:

elipst

Minister (2k+ posts)

tum mahajir ho aur raho gay, tumhari party ka naam MAHAJIR QOUMI MOVEMENT tha, tumhari party ka naam ALL MAHAJIR STUDENT ORG tha,,,, kisse bewaqoof banatay ho,,,,

jab khi tumharey under main aa gaya aur tum log THAPPAY laga ker khi se MNA aur MPA bun gay to tum logo ne pakistan ke siasat kerna chahi,, issi liay tum ne Mahajir se Mutaheda naam rekh lia,,, magar jur tumhari BASE tumhari MAHAJIR he hai,,,
magar ab THAPPO ko siasat nahi ho ge,,,, ab tumharey MNA ya MPA,, laakho votes nahi lein gay,,, aik aik voter ,,, 10 , dus vote nahi daal sakay ga,,,

I hate pppp,,, but mujhey Zulfiqar Mirza ke khi ke siasat per proud hai,,, kya siasat khail raha hai,,, excelent,,,
magar tum log Zardari k haathi bewaqoof bun rahay ho.. Asal main master Mind Zardari hai, magar tum log Zulfiqar Mirza ko qasoor war thehratay ho,, lolz,,,,,, Zardari sirf tum logo ko khush kerta hai, lafzi tor per,, magar sindh main hota wahi hai jo Zulfiqar Mirza chahta hai,,,

iss bar elections main MQM ko ab khi se wo seats nahi milne wali jo last elections mein milli thi, ab bhool jaao,,,
tum log barey proud se kehtey ho na MQM expend ho rahi hai, iss election main dekhna k kya results aatay hein :lol:

Yani lakhon masum logon ka qatal zabaradast siasat hai Zulfiqar Mirza aur Zardari ki?? Itni abadion per hamla hua aur itne loag maray yeh sub siasat hai Zardari ki??

Mashallah isi wajah se hamare mulk ka yeh haal hai, isi soch ki wajah se, kisi ko bardasht nahi karna, sub ko mar do. Waise aur kya expect kar sakte hain PTI supprters se? Aap sub loag aisay hi hote ho..

Just one suggestion: lets rename Balochistan & Karachi to ‘Operationistan’. Also, this time around, lets mandate the army to nuke Karachi so that all voices of dissent to feudalism and nepotism are dead for good!
http://karachitargetkilling.wordpress.com/

elipst

Minister (2k+ posts)

Just one suggestion: lets rename Balochistan & Karachi to ‘Operationistan’. Also, this time around, lets mandate the army to nuke Karachi so that all voices of dissent to feudalism and nepotism are dead for good!
http://karachitargetkilling.wordpress.com/

Well said!! Kill everyone! This is what these people want. Anyone asking for their rights is a terrorist and a traitor

ALI ARYAN

Senator (1k+ posts)

Agar Pakistan mein Saraki qaumi Movment Ho sakti he to Sirf Muahjir Qaumi Movment per aitraz kiyon?
Agar Pakistan mein Balochi qaumi movment ho sakti he Sirf Muahjir Naam ki Sankaht per aitraaz kiyon?
Agar Pakistan mein Pashtoon khuwa Mili Awami Party ho sakti hei to Sirf Muhajir Naam Ki sankht per aitraaz kiyon?
Agar Pakistan mein Jiye Sindh Qaumi Mahaz ho sakta he, Jiye Sindh Taraqi Pasand Party ho sakti he, Gahe baghae Sindhu Dessh Ka Naara Lag sakta he to sirf Muhajir per aitraz Samjh se balatar he?
Agar Election jeetney ke liye Do bar ka Pakistajn ka wazir Azam or Mulk ki dosri bari siyasi jamat ka leader (Nawaz Sharif) Jaag Panjabi Jaag ka naara Laga sakta he to sirf Altaf husain ke oper aitraaz kiyon.?

Sirf Altaf Husain per aitraz karney ki do waja ho sakti hein.

1) Muhajireen ko aaj tak Pakistan ka farzand e Zameen nahin tasleem kiya gaya or unko hamesha dosrey darjey ka shehri samjha gaya or jab muhajireen ne mutahid ho kar apni numaindagi mulk ke aiwanoon mein bhejni shroo ki to Mulk ki Ashrafiya samait Aam logon mein mojod Nafrat ko yeh pasand nahin aaya.

2) Mulk ki ashrafiya jo ke pichley 65 Saloon se Pakistan ke aam awam ko ghulam banaye huey hei. chahey kisi ki bhi hakoomat ho chand chehrey hein jo badal badal kar mulk pe rhukmurani kar rahey or musical chair ka khail rahey hein, Unko pehli martaba aam awam se muntakhib numaindo ki Asembly mein mojodgi pasand nahin aayi. jis ki waja se unhoon ne apna zehreela propaganda itni shidat ke sath Mutahida ke khilaaf istemaal kar ke Mulk degar aam awam ko danista tor per is tabdeeli se door rakhney ki koshish ki kaheen yehi soch mulk ke baqi 93 % awam main na peda ho jaye or woh bhi apney andar se Aam aadmi ko asembly mein na bhejna shroo kar de, agar aisa ho jaye to unka rozgaar band ho jaye ga.

Jahan tak mere dost bat hei Election mein seats ki woh to aap jaisey log pichley 30 saal se honey waley her election mein yehi umeed lagatey ho or apney Aaqaon ki soch bol kar apney Kammi honey ka saboot pesh kartey ho ke jaisey aap log In khandanoon ke ghuloam ibne ghulam ho kiyon Karachi ke awam aap ki tarah in khandanoon mein se muntakhib nahin kartey.

Kabhi Moqa lage to un elections ke nataij ko dekhna jin mein MQM ne hissa na liya Boycott ki un mein Karachi ka turnout sirf 2 % Raha tha Or un halqoon se jahan se Mutahida ka umeedwar 50 Hazar se 1 Lakh tak vote leta hei wahan se sirf 2 Hazar vote leney wala shaks Member Sobaayi Asembly bana tha. Aisi Membari or numaindagi per to sharam se doob marna chaiye.

Jo log yeh samjhtey hein ke zardari ki siyasat se MQM is baar apni seats per election haar jaye gi agar aisa hua to Tabahi or Barbadi ke woh darwaza khule ga jis ka tasawur bhi Namumkin he. Aisey Mustaqbil ki tasweer itni holnaak ho gi ke tareekh mein is ki misaal nahin mile gi.

moodali

MPA (400+ posts)

yaar aap hamare mendate ko tasleem karo aur apni bewaqoofana soch ko change karo
other wise aap main aur zulfiqar mirza main kiya faraq reh jaye ga.

humdaan

Senator (1k+ posts)

noman bhai u dont understand what altaf bhai meant. what he is trying to say here is assume if mohajir decided to go back india .india will not accept us bcz india beleive we are more patriotic then any other pakistani in pakistan.so basically he is saying we have burnt our boat when we came here imean our fore father thats mean no going back cat has cornered.so basically altaf bhai is saying stop cruelty against mohajir because we have no where to go to survive we will retaliate and that will be bad for pakistan and mqm dont want that to happend . i hope you understand my explanation
zaid hamid type of mentality has destroyed afghnistan for ever.now he want same thing happen to pakistan and our naive awam cant see what these people is doing .retarded people like zaid hamid fill hateret in the people heart and brain.i think zaid hamid is more terrorist then taliban. bcz he brain washed poor pakistani people in to fight and use islam as an excuse.regarding altaf hussain comment on pakistan is very genuine .the partition of india has divided muslim in to three fraction indian muslim pakistani muslim and bangladeshi muslim.remember muslim has ruled india for very long time.and remember one thing being a muslim we beleive in unity not dividing muslim in to parts.lets come to the points india muslim populatiom is roughly 25 crore pakistan 18 crore,bangladesh 20 crore altogether muslim popolation is roughly 65 crore.and hindu population is roughly 80 crore if partition would not have happened atleast muslim would have strong force in sub continents.but its no point crying over spilled milk.pakistan exist and pakistan is reality so is no point any body denying thats what altaf hussain said as well that india should accept pakistan as a reality what wrong in it. if u quote altaf husssain sentence out of context in the hateret of altaf hussain then is up to you basically you are misguiding muslims in pakistan to gain some political advatage.we are pakistani now and we love pakistan more then any body else and we can give our live for pakistan any day.but being a pakistani we need to accept each other open hearted. not saying to people that we are son of sind and uare not.we should be saying to each other that we are all sons of pakistan with out any discrimination.i sicerely hope u got my point.mqm zindabad pakistan zindabad