mehwish_ali
Chief Minister (5k+ posts)
کون سے دلائل اور کون سی قران کی قسم ؟ کیا ہمیں یہ سب کچھ پہلے معلوم نہیں تھا ؟ اسی خط کو ایم کیو ایم کے بھاڑے کے ٹٹو جھوٹا ثابت کرنے کے لیے کبھی مونوگرام کو غلط کہتے تھے اور کبھی دستخطوں کو جعلی کہتے تھے تانکہ آپ نے خط کے دفاع میں توجیہات لکھ دیں-- فیصل سبزواری بھی پھیکے انداز میں بولا کہ اگر لکھا ہے تو ہم اس کا دفاع کریں گے
آپ کو پتا ہے کہ ذولفقار مرزا نے صرف اس خط کا حوالہ نہیں دیا ہے۔ اسکی پوری تقریر کو متحدہ مخالفین نے چوم کر سر آنکھوں پر رکھا ہوا ہے اور یہ فقط متحدہ بغض میں کیا جا رہا ہے۔ ذولفقار مرزا کے قرآن کی جھوٹی قسم پکڑے جانے پر پھر بھی ذولفقار مرزا کے الزامات کو وزن دینے کے لیے اسکے قرآن اٹھانے کو بطور ثبوت پیش کیا جا رہا ہے۔
باقی خط کا جواب ایک طرح یا دوسری طرح آپ کو مل چکا ہے۔ اب آپ اس پر ضمنی اعتراضات کرتے ہوئے بحث برائے بحث تو کر سکتے ہیں ، مگر اس سے اپنے الزامات کو ثابت کرنا آپ کے لیے ممکن نہیں۔
محترمہ آپ نے میری اوپر والی گزارشات کا مکمّل جواب نہیں دیا --- بغیر تحقیق کیے شبلی نعمانی سے وہ بات منسوب کر دی جو شائد انہوں نے نہیں کی تھی تو آپ پر کونسا فتویٰ صادر ہونا چاہئیے --- اور خلافت راشدہ پر بغیر توجیہات پڑھے یکطرفہ طور پر تنقید کر کے آپ کیا ثابت کرنا چاہتی ہیں ؟ موجودہ دور کے کسی بھی سکالر نے طالبان کے نظام کو خلافت راشدہ کے مماثل قرار نہیں دیا تو آپ کیوں مصر ہیں دونوں کو ایک جیسا ثابت کرنے پر ؟
کم از کم الفاروق میں شبلی نعمانی صاحب کی تمام تر توجیحات میں پڑھ چکی ہوں، مثلا علامہ شبلی نعمانی کہتے ہیں عیسائیوں کو اپنے بچوں کو بپتسمہ دینے کی ممانعت اس لیے کی گئی کیونکہ یہ پتا نہیں تھا کہ بعد میں وہ بچے شاید مسلمان ہو جائیں۔
کم از کم میں تو اس توجیح سے متفق نہیں ہو سکی۔ رسول اللہ (ص) کے دور میں بھی عیسائیوں کے بچے پیدا ہوتے تھے اور انہیں بپتسمہ دیا جاتا تھا اور وہ بچے بڑے ہو کر مسلمان بھی ہوئے۔۔۔ چنانچہ پھر کیا ضرورت پیش آئی کہ رسول (ص) کی وفات کے بعد ممانعت کا یہ قانون جاری کیا جاتا اور یہ عذر پیش کیا جاتا کہ بچہ مستقبل میں شاید مسلمان ہو جائے اس لیے بپتسمہ پر پابندی ہے۔
بہرحال، میرا مقصد شروع وقت سے اس بحث میں ملوث ہونا نہیں ہے۔
میرا واحد مقصد یہ یقین دھانی حاصل کرنا ہے کہ اگر پاکستان میں خلافت نظام کو رائج کیا جائے تو یہ گارنٹی ہونی چاہیے کہ اقلیتوں کے ساتھ وہ سلوک نہیں ہو گا جو کہ طالبان نے روا رکھا تھا۔ یہ گارنٹی ہونی چاہیے کہ کل کو انتہا پسند طبقات پھر سے یہ قوانین جاری کرنے کے لیے قرون اولی کی دلیل دے کر آپ لوگوں کو چپ نہ کرواتے ہوں۔
کیا آپ یہ یقین دھانی کراتے ہیں؟
یا علامہ شبلی نعمانی کی توجیحات کے بعد آپ یہ سمجھتے ہیں کہ آپ کے لیے یہ پابندیاں لگانی جائز ہو گئی ہیں؟