اربعین واک: عراق میں نجف سے کربلا تک پیدل سفر کی کہانی

Zainsha

Chief Minister (5k+ posts)
میں اسے کوئی دینی فریضہ تو نہیں سمجھتا لیکن جس طرح اپنی عقیدت کے اظہار کے لئے دنیا بھر کے مسلمان مدینہ جاتے ہیں روضہ رسول صلی اللّٰہ علیہ وسلم پر ایسے ہی عقیدت کے اظہار کے لئے روضہ نواسہ رسول پر جانے میں کوئی حرج نہیں۔

تمام اہلسنت مساجد میں جمعے کے خطبے میں پڑھا جاتا ہے۔

الحسن و الحسین سید شباب اہل الجنہ

جنت میں جانا ہم سب کی خواہش ہے اگر ایک دفعہ جنت کے سردار کو سلام پیش کر آیئں تو کوئی حرج نہیں۔

درود ابراہیمی میں تو وہ ویسے ہی شامل ہیں۔۔

سب سے لہوں گا کہ اس بات کو لڑائی کا موضوع نہ بنائں

یہ بڑی بڑی ھستیاں ہیں اور ہم ان کے پیروں کی خاک بھی نہیں۔۔

جو اِس عمل کو ٹھیک نہیں سمجھتے وہ نہ کریں

اور کو ٹھیک سمجھتے ہیں وہ نہ کرنے والوں پر طنز نہ کریں۔۔

London Bridge

Senator (1k+ posts)
Their whole religion is based on such brackets. Take out the brackets and translations of their own liking and it falls down like a house of cards.

92.gif

93.gif

94.gif

95.gif

96.gif

97.gif

98.gif

99.gif

101.gif

103.gif

Citizen X

President (40k+ posts)

یہ جملہ خصوصا" آپ کے لئے تحریر کیا تھا آپ جسے چاہے اہلییت میں شامل کریں جیسے چاہے اظہار محبت کریں آپ کو کون روکتا ہے؟ اسی طرح جو،جس طرح مودت کا اظہار کرتا ہے اسی بھی یہ حق حاصل ہے
Yaani ke seeda seeda tum log huzoor s.a.w ke ghar ke har fard ko ahle bayt nahi maantay. Agar maante to yeh sub gool matol baaton ki zururat hi nahi thi. Seeda seeda kehte haan Huzzor s.a.w ki biwi umm al momineen Hazrat Ayesha r.a bhi Ahle bayt ka hissa hain, lekin tum kum zarf log to nauzubillah unko galliyan nikalte ho.

Citizen X

President (40k+ posts)
Like I said entire religion is based on brackets and twisted translation. Your key pillar of faith which you believe is key to being a believer that is imamat is not even mentioned in the Quran. Now please don't bring me brackets and weird translations trying to prove that also. Because no such thing exists

Citizen X

President (40k+ posts)
میں اسے کوئی دینی فریضہ تو نہیں سمجھتا لیکن جس طرح اپنی عقیدت کے اظہار کے لئے دنیا بھر کے مسلمان مدینہ جاتے ہیں روضہ رسول صلی اللّٰہ علیہ وسلم پر ایسے ہی عقیدت کے اظہار کے لئے روضہ نواسہ رسول پر جانے میں کوئی حرج نہیں۔

تمام اہلسنت مساجد میں جمعے کے خطبے میں پڑھا جاتا ہے۔

الحسن و الحسین سید شباب اہل الجنہ

جنت میں جانا ہم سب کی خواہش ہے اگر ایک دفعہ جنت کے سردار کو سلام پیش کر آیئں تو کوئی حرج نہیں۔

درود ابراہیمی میں تو وہ ویسے ہی شامل ہیں۔۔

سب سے لہوں گا کہ اس بات کو لڑائی کا موضوع نہ بنائں

یہ بڑی بڑی ھستیاں ہیں اور ہم ان کے پیروں کی خاک بھی نہیں۔۔

جو اِس عمل کو ٹھیک نہیں سمجھتے وہ نہ کریں

اور کو ٹھیک سمجھتے ہیں وہ نہ کرنے والوں پر طنز نہ کریں۔۔
Well no one goes specifically to madina just to visit the Roza, we go there for hajj and umrah. This is nothing but a paganist ritual and trying to guise it under the love of Ahle bayt ( mind you partial ahle bayt because they don't consider Ayesha r.a to be part of it ) is just to fool people.

And this is just one of countless pagan rituals and practices of these people.

Zainsha

Well no one goes specifically to madina just to visit the Roza, we go there for hajj and umrah. This is nothing but a paganist ritual and trying to guise it under the love of Ahle bayt ( mind you partial ahle bayt because they don't consider Ayesha r.a to be part of it ) is just to fool people.

And this is just one of countless pagan rituals and practices of these people.

You are correct. We mainly go for Hajj and Umrah and it feels unsatisfying if we don't go to Medina. This is all due to the love and respect all muslims have for our beloved prophet SAW.

As far as making Arbaeen a ritual, I agree with you that there is no connection of this walk to deen-e-Islam. Going to Roza Imam Hussain AS to pay tribute and show love is different, which happens all over the year. And connecting this love to a particular day and done in a certain manner is something different.

If they do not include Hazrat Ayesha RA in Ahl ul bait, then they should know, prophet SAW lived in Hazrat Ayesha's hujra (or bait) till his last breath and is buried there till the day of judgement. Hazrat Ayesha bait became his home till the day of judgement.

I have utmost love and respect for my beloved prophet's ALL family members, all my beloved prophet's friends whom he spent time with. If any of those friends or family members did anything wrong, they will answer to Allah, just like any muslim, no exceptions. It is not my job or anybody's job to judge them. Thats Allah's department. What was in someone's heart no body knows.

I want to go to Roza Imam Hussain AS and say out loud. Assalaat Wassalam o alaika Ya Aba Abd illah al Hussain. I love you. I love you. I love you. That does not make me a pagan.

Citizen X

President (40k+ posts)
You are correct. We mainly go for Hajj and Umrah and it feels unsatisfying if we don't go to Medina. This is all due to the love and respect all muslims have for our beloved prophet SAW.

As far as making Arbaeen a ritual, I agree with you that there is no connection of this walk to deen-e-Islam. Going to Roza Imam Hussain AS to pay tribute and show love is different, which happens all over the year. And connecting this love to a particular day and done in a certain manner is something different.

If they do not include Hazrat Ayesha RA in Ahl ul bait, then they should know, prophet SAW lived in Hazrat Ayesha's hujra (or bait) till his last breath and is buried there till the day of judgement. Hazrat Ayesha bait became his home till the day of judgement.

I have utmost love and respect for my beloved prophet's ALL family members, all my beloved prophet's friends whom he spent time with. If any of those friends or family members did anything wrong, they will answer to Allah, just like any muslim, no exceptions. It is not my job or anybody's job to judge them. Thats Allah's department. What was in someone's heart no body knows.

I want to go to Roza Imam Hussain AS and say out loud. Assalaat Wassalam o alaika Ya Aba Abd illah al Hussain. I love you. I love you. I love you.
You can do that from where you are now, and that is not a roza anymore, they have turned into a temple where all sorts of pagan rituals are performed.

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
میں نے بھی قران کی اسی آیت کا حوالہ دیا تھا اور آیت بھی پوسٹ کی تھی دوبارہ تحریر کئے دیتا ہوں

سوره شوری کی آیت نمبر ٢٣

" قل لا اسئلکم علیه اجرا الا الموده فی القربی"
ترجمہ: (اے میرے رسول!) کہئے کہ میں تم سے اس (رسالت کے عوض) پر کوئی معاوضہ (اور مزد و اجرت) نہیں مانگتا سوا (میرے) قرابت داروں (اور اہل خاندان) کی محبت کے
Never mistranslate or misconstrued the meanings of the verses.
follow the following rules

pak_moderator

MPA (400+ posts)
Yeh kon sa mazhab hay?
(ye wo mazhab hai) jab aik mazahab ke khalifa ne yani tumhrey ameer ul momeneen ne apni saghi phuphu yani apny baap ki sagi behan se zina kea tha aur kehta tha k mein es k sath nikkah kron ga tu ju ALLAH k deen ke sahi waris thy tu unhon ne kaha tha k ais jese aur es ke baap jese khulfa se ham apny nana ke deen ku bachaen gay aur pher 14 soo saal se ye deen ajj tak aur pher qayamat apny asli shakal mn rahe ga

Wake up Pak

Prime Minister (20k+ posts)
(ye wo mazhab hai) jab aik mazahab ke khalifa ne yani tumhrey ameer ul momeneen ne apni saghi phuphu yani apny baap ki sagi behan se zina kea tha aur kehta tha k mein es k sath nikkah kron ga tu ju ALLAH k deen ke sahi waris thy tu unhon ne kaha tha k ais jese aur es ke baap jese khulfa se ham apny nana ke deen ku bachaen gay aur pher 14 soo saal se ye deen ajj tak aur pher qayamat apny asli shakal mn rahe ga
Tum majoosion kay paas jawab nahi hota tu khulafa rashdeen ko galian daytay ho .
Laanat hay tumharay cult per.

Zainsha

You can do that from where you are now, and that is not a roza anymore, they have turned into a temple where all sorts of pagan rituals are performed.

Yes I can. And I recite durood in Namaz, that includes him. But just like saying durood o salam from here and saying it at roza e rasool is hugely different for me, feeling wise. It does not matter for me what they have turned it into. I will not perform any of those rituals. I will just go there, sink in the feeling and say salam.

Citizen X

President (40k+ posts)
Nothing but magian fairy tales.

There is only 1

ماشاء الله ، سبحان الله

الله مومنین کی اس ادا کو قبول کرے

الله سے دعا ہے کہ جو مومنین محروم رہ گئے ہیں ان کو بھی یہ سعادت دے آمین

Citizen X

President (40k+ posts)
ماشاء الله ، سبحان الله

الله مومنین کی اس ادا کو قبول کرے

الله سے دعا ہے کہ جو مومنین محروم رہ گئے ہیں ان کو بھی یہ سعادت دے آمین
Abhay jo maar gaye hai unko to is kufr mein mut zabardasti daalo!

There is only 1

Abhay jo maar gaye hai unko to is kufr mein mut zabardasti daalo!

کافرہ جی ! آپ کو مسلمانوں کے اندرونی معمالات میں دخل اندازی کرنے میں کیا حاصل ہوتا ہے ؟

جہاں انسان کی عزت نہ ہو وہاں انسان کو نہیں جانا چاہیے ، اتنی سی بات آپ کو سمجھ نہیں آتی ؟

Citizen X

President (40k+ posts)

کافرہ جی ! آپ کو مسلمانوں کے اندرونی معمالات میں دخل اندازی کرنے میں کیا حاصل ہوتا ہے ؟

جہاں انسان کی عزت نہ ہو وہاں انسان کو نہیں جانا چاہیے ، اتنی سی بات آپ کو سمجھ نہیں آتی ؟
Thu kounsa musalman hai jo 12 devtaon ko maanta hai? Thuje kub se yeh khush fhemi shuru hogai ke tu musalman hai ya log thuje musalman samajte hain? ?

Mughal1

aisi baatun main waqt lagaayen jo asal deene islam ka bunyaadi taqaaza hen deegar baatun main ulajh ker apna waqt zaaya kerne ki ghalati se bachen.

yaad rakhen khudaa ne insaanu ko aazmaaish ke liye peda hi nahin kiya hai. ye sab mullaan ki khudaa aur rasool ke khilaaf ghadi hui baaten hen keh khudaa ne insaanu ko aazmaaish ke liye peda kiya hai.

khudaa ne ye duniya kisi bhi khaas shakhs ke liye peda nahin ki hai balkeh us ne ye duniya sirf aur sirf apne aik khaas maqasad ke liye peda ki hai aur woh ye hai keh khudaa ne apni zaat ka izhaar kerna chaha aur izhaar ker diya. kaise kiya? takhleeqe kaainaat se aur insaanu ki taraf wahee se.

khudaa achhaa hai aur insaanu ke saath achhaa hi kerta hai woh kisi ke saath burayee nahin kerta.

mullaan ki khudaa aur rasool ke khilaaf baatun ka koi aik shakhs bhi difa ker hi nahin sakta.

khudaa ne insaanu ko wahee issi liye di hai keh woh us ko padh ker maloom karen us ne ye duniya kyun banayee hai aur insaanu ko us ne kia maqsad diya hai is duniya main poora kerne ke liye aur insaan woh maqsad poora kaise ker sakte hen.

agar kisi ko quraan padh ker ye baaten samajh main nahin aayen to aisa shakhs ilmi lihaaz se abhi us satah per nahin pohncha hai jahaan per us ko pohnchna chahiye quraan ko theek tarah se samajhne ke liye. yaad rakhen islam deen hai mazhab nahin hai.

khudaa ne kisi bhi qowm per kabhi bhi koi bhi azaab nahin bhaija. her qowm khud apne haathun tabaho barbaad hui hai khudaa aur apne apne rasoolun ki baatun ko nazar andaaz ker ke. is liye keh kudaa ne logoon ko is duniya main theek tarah se rehne ka behtareen raasta bataaya magar un badbakhtun ne apni ki aur tabaho barbaad huwe. jaise aaj log apni ker ke khud apne hi haathun tabaho barbaad ho rahe hen. lihaaza aqal seekho aur khudaa rasool ki taraf ghalat baatun ki nisbat se bacho. warna wohee haal aap ka bhi hone wala hai jo pehle logoon ka huwa jinhune aap jaise hi kartoot kiye. For better understanding of deen of islam from the quran see HERE, HERE, HERE, HERE and HERE.