جھوٹی لیکس میں سرکاری میڈیا سیل کا کوئی مقابلہ نہیں، بابر اعوان

5babarawanjhotileak.jpg

رہنما تحریک انصاف بابر اعوان نے عمران خان کی امریکی سفیر سے رابطے کی خبروں کو مسترد کر دیا اور واضح کہا کہ ایبسولوٹلی ناٹ کہنے والا اپنے مؤقف پر ڈٹ کر کھڑا ہے۔

تفصیلات کے مطابق معروف ماہر قانون اور تحریک انصاف کے رہنما بابر اعوان نے کہا ہے کہ عمران خان کی امریکی سفیر سے رابطے کی خبریں بے بنیاد اور جھوٹی ہیں۔

مائیکروبلاگنگ ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری بیان میں بابراعوان نے مزید کہا سرکاری میڈیا سیل عوام میں عمران خان کا مقابلہ نہیں کر سکتا۔ اسی لیے جھوٹی لیکس میں اس سیل کا کوئی مقابلہ نہیں ہے۔


بابراعوان نے سرکاری میڈیا سیل کو آئینہ دکھاتے ہوئے کہا خداکا خوف کرو، ایبسولوٹلی ناٹ کہنے والا (عمران خان) ڈٹ کر اپنے مؤقف پر کھڑا ہے۔

یاد رہے کہ ذرائع ابلاغ پر چلنے والی خبروں میں دعوے کیے جا رہے ہیں کہ وزیراعلیٰ محمود خان سے امریکی سفیر کی ملاقات کے دوران وہ انہیں سائیڈ روم میں لے گئے جہاں عمران خان سے ڈونلڈ بلوم کی بات کرائی۔

اس گفتگو سے متعلق یہ بھی کہا جا رہا ہےکہ اس دوران عمران خان کا کہنا تھا کہ ڈونلڈ لو کے خیالات کو امریکی حکومت کا مؤقف نہیں بننا چاہیے تھا۔ پاکستان کے عوام نے اسی لیے امریکا کے خلاف شدید ردعمل دیا۔ جب کہ امریکی سفیر ڈونلڈ بلوم کا کہنا تھا کہ مجھے ذمہ داری سنبھالے دو ماہ کا عرصہ ہوا ہے، آپ کی بات سے اپنی حکومت کو آگاہ کروں گا۔
 

stranger

Chief Minister (5k+ posts)
sharifon ne zindagi main sirf aik baar such bola tha...

jab shaitani nani ne apnay baap ko btaya tha ke mere pait main chokidar ka bacha hai.. to phir jaldi jaldi shadi ki gai

oos ke baad se inhon ne such bolnay se toba ker li hai
 
Sponsored Link