DG Rangers Agar Tu Mard Ka Bacha Hai to Bhaagna Nahi- Altaf Hussain General Bilal Akbar Ko Lalkaarte

Star Gazer

Chief Minister (5k+ posts)
Khud yeh kaunsay mard ka bacha hai jo London main baitha 3000 mile door baith ker vahiyaat bakta hai??? :lol:

karachiwala

Prime Minister (20k+ posts)
کوئی اس ہیجڑے سے پوچھے کہ تو کر کیا لے گا؟ گلے میں تیرے پٹہ ہے تو تو یہاں آ نہیں سکتا پھر؟ اور اگر یہاں آگیا تو اس ڈی جی رینر کے سامنے تو گھٹنوں کے بل کھڑے ہو کر دہائیاں دے گا۔ نطفہ شیطان۔

Young_Blood

Minister (2k+ posts)
Hahahaha jo insan khud 24 saalo se bhaga howa hai wo dosrey ko keh raha hai k bhaagna nahi, Mujhey yaad hai aik poorani baat k jab kaha jata tha k karachi main jab kisi MQM walay ko maroo to wo aagay se kehta tha k AB K MAAR AB K MAAR,, aur wo maar khata rehta tha aagay se kuj nahi kerta tha, aur Altaf jo khud bhagora hai wo Pakistanio ko maarne ke dhamkiya de raha hai,,
Altaf Hussain aik joker se ziada kuj nahi aur uss k manney walay chahne walay uss se barey kam aqal jahil aur joker hein,,
Mujhey nahi maloom k Govt kis had tak iss traitor k khilaf jaey ge, magar aik baat keh doo k Altaf Hussain ko ab koi b muhib e watan nahi kahey ga, kiu k iss ne Media ko target keeya aur media walay to joke hein agar chipak jaein to jaan he nahi chortey,,

pakistani786

Minister (2k+ posts)
Pechlay dharnay main tum logon ko haleem khilayey they, aglay dharnay main biryani khila-ay ga, kuch to kheyaal kero, aap logon ka bhai hai yeh.

haqiqath

Senator (1k+ posts)
Interpol should bring this pig to Pakistan
kick out afghans soon as possible no more time to haters evils that is the most important thing for stability of pakist.an ...MR PANAMA CORRUPT KING NAWAZ SHARIF PLUNDER HER DAUGHTER MRYAM NWAZ TRYING BEST TO DIVERT ATTENTION FROM PANAMA AND IMRAN KHAN ACCOUNTABILITY MARCH RALLY SO BALUCHISTAN CRIMINAL ACTIVITES ALTAF HUSSAIN MQM BARKINGS FUNDED BY INDIA TO INDIAN AGENTS INSIDE PAKISTAN TO WITH DRAW ATTENTION FROM MASSIVE CRUEL KILLINGS BY INDIAN ARMY IN JAMU KASHMIR all combine game of pm of both countries, India is behind that. Be very care full and be united. UNO convention is coming soon and Pakistan this time will be very aggressive to highlight Kashmir Issue. India will mention Baluchistan and Karachi. So India is behind this and trying to create unrest in Pakistan.

Some people (Indians) will right bad things on this forum and will try to divide us. Be united because we are fighting a COLD WAR.

scholar

اس الطافو سانڈ کو سنڈے کے آگے چھوڑ دینا چاہیے ۔ اُس کے بعد الطافو اور سنڈا جانے

crankthskunk

I know him personally, he is a coward, if you want to know the real meaning of Coward just look at him.

He is such a coward that years ago when he moved to London, he ordered his goons to stop me going upstairs in the flat where he was staying on Gloucester Road, even though the flat is owned by someone from my extended family, a person who is like an elder brother to me.

My fault was, I never said Salam to him, never shook his hand. He felt threatened that everyone comes and pays respect to him, but whenever I went upstairs, I just stood there and watch his shenanigans in wonderment. He was an actor then too.

Agar Mard ka Bacha Hai To Bhagay Nai.. - Another Speech Of Altaf Hussain Speaking Against Gen Bilal Akbar and Media Channels!

Last edited:

mim2007

MPA (400+ posts)
Yeh Dunya ke un chand buzdil tareen aur ghaleez tareen insano mein se aik hay jo aaj tak paida huway hain.
Mein is ko Firon aur abu Jahel se bad tareen insan janta hoon personally.
I know him personally, he is a coward, if you want to know the real meaning of Coward just look at him.