Hamid Mir Busted - Working With Tehrik e Taliban Pakistan?Hamid Mir Explanation Added

bhattisaab

Citizen
Shouldnt KK be investigated for all the allegations against him?

Ok since we are in the conspiracy theory mode lets try this. Maybe the ISI had KK eliminated because they actually believe what Hamid Mir has just said and got rid of a CIA operative?
200% he shld be investigated and if hamid was a true patriotic he shld have made it public if he was a bad guy, this is not the way to ask the criminals to punish kk for what he did, if kk was a criminal then he was criminal of pakistan not of his kidnapers. i m not in conspircy mode, all i m asking that a man has been killed and this shld be investigated. and if hamid has anything to do with it he shld be investigated as well

awan4ever

Chief Minister (5k+ posts)
200% he shld be investigated and if hamid was a true patriotic he shld have made it public if he was a bad guy, this is not the way to ask the criminals to punish kk for what he did, if kk was a criminal then he was criminal of pakistan not of his kidnapers. i m not in conspircy mode, all i m asking that a man has been killed and this shld be investigated. and if hamid has anything to do with it he shld be investigated as well

Im pretty sure the authorities knew about KK quite well. Hamid Mir mentions other names who knew about KKs background so it wasnt a secret.
I am certain whoever killed KK didnt do it just because Hamid Mir forced or coerced them into doing so!!

bhattisaab

Citizen
Im pretty sure the authorities knew about KK quite well. Hamid Mir mentions other names who knew about KKs background so it wasnt a secret.
I am certain whoever killed KK didnt do it just because Hamid Mir forced or coerced them into doing so!!
well i do agree tht it happend not just coz hamid says it so, but i was against them who are blindly defending hamid mir and instead of qusioning hamid mir abt this they are labeling him patriot

and abt athourities knew it etc, then hamid shld have made us aware abt it through the plateform where he belongs to with pen or tv, why he hide it from us and telling it to those who sound in this tape as his kidnappers.

Last edited:

awan4ever

I dont know why we are in this Fox News mode where we have to label everyone as a patriot or a traitor or like Bill o Reilly Pinhead or Patriot!

He is a news anchor and a seasoned journalist and he has definitely got some deep rooted links. That is all I can see from this tape recording other than that it proves nothing!

Zorro

Politcal Worker (100+ posts)
I dont know why we are in this Fox News mode where we have to label everyone as a patriot or a traitor or like Bill o Reilly Pinhead or Patriot!

He is a news anchor and a seasoned journalist and he has definitely got some deep rooted links. That is all I can see from this tape recording other than that it proves nothing!

Yeah dear, You are right But Hamid Mirr Ocassionaly play this type of Wicked games..!! Hamid Mir has many Link Roots with Terrorist Groups or may be He is the CIA or Mossad Agent..!!

awan4ever

This is the exact same thing which Fox News loyalists say about people like Robert Fisk branding him a terrorist sympathizer, agent etc because he writes for the Palestinian cause against the Israeli policies.
If you dont know who he is, Google him my friend.

bhattisaab

Citizen
This is the exact same thing which Fox News loyalists say about people like Robert Fisk branding him a terrorist sympathizer, agent etc because he writes for the Palestinian cause against the Israeli policies.
If you dont know who he is, Google him my friend.
so according to you hamid mir is robert fisk of pakistan now plz tell us then who is the palastinains and who are the isrealis in that case??

awan4ever

I did not equate Hamid Mir to Robert Fisk. I just highlighted the how we are also prone to the same kind of moral policing as Fox News enthusiasts.

M

Murshad Jee

:pakistan-flag-wavin

Pakistan Zinda Baad
Zaid Hamid Zinda Baad

awan4ever

Why should anyone believe one over another?
Theirs no evidence from any side. Its ones word against another.

karachi

MPA (400+ posts)
PTCL Asked to Clarify its Position Over Hamid Mirs Secret Tape

The mysterious and yet unknown group of militants Asian Tigers has demanded PTCL to clear its position on phone tape of Hamid Mir, allegedly in conversation with Tehrik-e-Taliban Pakistan.
Last week a phone tape appeared on Internet[/URL], alleging Hamir Mir in conversation with a Punjabi Talib associate of Hakimullah Mehsud. In the tape, Mir is apparently discussing former Inter-Services Intelligence (ISI) official Mr. Khalid Khawaja, who was later killed by Asian Tigers[/URL] after holding him hostage for more than a month.
In response to an email on Press Pakistan[/URL], a Google group of journalists, Hamid Mir denied the factuality of the tape and posted email from Taliban, in which Taliban along with denial of this tape demanded PTCL to clarify it position.
Following is the excerpt:
Sent: Sun 5/16/2010 10:48 PM
Cc: talibanmediacenter
Subject: press release 16-05-2010 (on Behalf of ASIAN TIGERS)

Who gave the authority to PTCL or any government agency to tape a phone prior to any court order. By doing this PTCL is also establishing its reputation as an alley of terrorists (Govt. of Pakistan, ISI and Army).
If this happened again then PTCL should ready to get the most suitable answer in proper manner. Although we know how PTCL was sold to these culprits and Khwaja was also involed in that deal. Do you want to raise the curtain?
PTCl should clear its position in order to bring the facts if this tape is true or fake. If they claim it is a true tape then they also give explanation why they tape these calls. If this is the fake one then they also took legal actions against that agency.
If PTCL will not take any action then no problem, we are here and you have a very little time for confession. Take care.
Note: This statement is on behalf of ASIAN TIGERS
It merits mentioning here that the channel of communication of said tape is yet unknown, as the tape doesnt reveal if it was originated on land-line, cellular, satellite phone or the internet?

http://propakistani.pk/2010/05/17/ptcl-hamid-mir-tape/

Last edited by a moderator:

thepearl

Minister (2k+ posts)
@ Jurry - MQM Propeganda ka Jawab

ٹیپ سازش صرف میرے خلاف نہیں، اسکا مقصد پاکستانی میڈیا کی آواز کو خاموش کرنا ہے، حامد میر
headlinebullet.gif
shim.gif
dot.jpg
shim.gif

اسلام آباد (حامد میر)وفاقی حکومت میں موجود چند عناصر نے پاکستانی میڈیاکو بلیک میل اور نقصان پہنچانے کیلئے ایک گہری سازش تیار کی ہے اور اس میں سرفہرست جنگ گروپ آف نیوز پیپرز اور جیو ٹی وی ہے۔اس بڑی سازش کا جمعے کے روز علم اس وقت ہواجب ایک وفاقی وزیر نے قومی اسمبلی میں کچھ ٹی وی چینلوں پر الزامات لگائے اور سخت تنقید کی۔ قومی اسمبلی میں جو اعداد و شمار پیش کیے گئے وہ درست نہیں تھے ۔اسی روز سہ پہر کو ایک اعلیٰ حکومتی وزیر نے انکشاف کیا کہ بس بہت ہو گیا اور اب وہ جنگ گروپ کو کسی بھی وقت سبق سکھا سکتے ہیں ۔انہوں نے دعویٰ کیاکہ یہ تو صرف صدر آصف علی زرداری تھے جنہوں نے آپ لوگوں کے کیخلا ف کوئی ’کارروائی ‘ نہیں ہونے دی ورنہ ایسا کچھ بہت پہلے شروع ہو چکا ہوتا۔وہ وزیر انصار عباسی اور ڈاکٹر شاہد سے ناراض تھے۔انہوں نے دعویٰ کیاکہ حکومت نے ان دونوں کیخلاف بہت سارا مواد جمع کر لیا ہے ۔ ایک اور وزیر نے مجھے اسی شام بتایاکہ صدر زرداری نے جنگ گروپ کے چند صحافیوں بشمول شاہین صہبائی، انصار عباسی، ڈاکٹر شاہد مسعود، کامران خان، حامد میر اور دیگر کیخلاف مہم شروع کرنے کیلئے گرین سگنل دیدیا ہے۔ انہوں نے بتایاکہ ڈاکٹر شاہد مسعود کو جعلسازی کے کیس میں پھنسایا جا سکتا ہے ۔ایک اور وزیر نے انکشاف کیاکہ اسٹیبلشمنٹ میں موجود کچھ لوگوں نے حکومت کو مشورہ دیاکہ ٹیپ کو بنیاد بنا کر مرحوم خالد خواجہ کے اہلخانہ کو حامد میر کے خلاف استعمال کیا جائے۔وزارت داخلہ کے ایک اعلیٰ عہدیدار نے اس مشورے کر مسترد کر دیااور کہاکہ ایسے من گھڑت ٹیپس (آڈیو) کی اصلیت عدالت میں ثابت نہیں کی جاسکتی لیکن اسی رات پیپلز پارٹی کی حامی ویب سائٹس نے میرے خلاف مہم کا آغاز کردیا۔ اگلے روز صدر زرداری کے ایک قریبی دوست کے میڈیا سیکشن نے بے بنیاد اور یکطرفہ خبر شائع کر دی۔ ایک اخبار اور ایک ٹی وی چینل نے مجھے مرحوم خالد خواجہ کے قتل میں ملوث کرنے کی کوشش کی ۔میں اس مہم کے شروع کرنے والوں کے خلاف قانونی کارروائی کروں گا لیکن یہ بات واضح ہونی چاہیے کہ یہ سازش صرف میرے خلا ف نہیں۔ جنگ گروپ اور جیو کے خلاف گزشتہ کچھ عرصے سے جو انتقامی کارروائیاں ہو رہی ہیں وہ بھی اسی سازش کا حصہ ہیں۔ اس کا مقصدمخصوص معاملات پر پاکستان میڈیا کی آواز کو خاموش کرنا ہے ۔کیا یہ محض اتفاق ہے کہ پی پی پی کی سیکریٹری اطلاعات فوزیہ وہاب ہفتے کے روزانصار عباسی کے خلاف پریس کانفرنس کر تی ہیں اور اگلے ہی روز گورنر پنجاب سے تعلق رکھنے والے میڈیا کے ایک سیکشن کی جانب سے میرے خلاف بھرپور مہم کا آغاز کردیا گیا؟کئی مبصرین نے میڈیا کے نمائندوں کے خلاف شروع کی جانے مہم کے وقت کا خصوصی طور پر نوٹس لیا ہے ۔خالد خواجہ تقریباً 2ہفتے قبل مارے گئے تھے لیکن ان کے قتل کے حوالے سے اس دوران کوئی ٹیپ سامنے نہیں آئی ۔فوزیہ وہاب اور انصار عباسی کے مابین مختلف ٹاک شوز میں سخت جملوں کا تبادلہ ہوتا رہا ہے لیکن انہوں نے انصار عباسی کو نوٹس اس وقت جاری کیا جب آئندہ چند ہفتوں میں کچھ اہم سیاسی اور قانونی معاملات کے حوالے اہم پیش رفت ہونے والی ہے ۔بنیادی مقصد واضح ہو گیا۔پی پی پی کی قیادت سارے میڈیا کو پیغام دینا چاہتی ہے اگر یہ سدھرے نہیں تو پھر یہ حکومت بھی ان سے پرویز مشرف والا رویہ اختیار کر لے گی ۔

thepearl

Minister (2k+ posts)
Share حامد میر سے ہماری کوئی گفتگو نہیں ہوئی ،طالبان
headlinebullet.gif
shim.gif
dot.jpg
shim.gif

اسلام آباد (پ ر)یہ پریس ریلیز طالبان میڈیا سینٹر کی جانب سے جعلی آڈیو ٹیپ کے حوالے سے

جاری کی گئی ہے کہ یہ ٹیپ پاکستان کی کسی خفیہ ایجنسی کی جانب سے سامنے لائی گئی ہے ۔ ہم اس آڈیو ٹیپ کے حقیقی ہونے کی بھرپور تردید کرتے ہیں کیونکہ حامد میر اور ہمارے درمیان ایسی کوئی گفتگو نہیں ہوئی ۔ اگرچہ ہم میڈیا کے مختلف لوگوں سے بات چیت کر چکے ہیں ۔ایسا اکثر ہوتا ہے اور اس میں کوئی شک نہیں کہ ان سے ہمارا کوئی تعلق نہیں ۔اس سے ایسا لگتاہے کہ یہ مجاہدین اور اس ملک کے ان بہادر لوگوں، جوکہ قوم کے سامنے سیاہ چہرے لانا چاہتے ہیں عوام کو سچ دکھانا چاہتے ہیں ،کی ساکھ متاثر کرنے کی سازش ہے ۔فرض کرکے اس آڈیو ٹیپ کو درست تسلیم کر لیا جائے تو پھر یہ مطالبہ کیا جاتا ہے شیری رحمن ، بلاول بھٹو زرداری اور سلمان تاثیر کی ویڈیو ز کو بھی اسی پیمانے پر جانچا جائے ۔جبکہ سلمان تاثیر کی بیٹی اور بیٹے کی تصاویر کی میڈیا میں آنے والی تصاویر بعد کوئی عوام کو یہ بتا سکتاہے کہ اس طرح کا کردار میں جھول والا انسان ایک صوبے کا گورنر بن سکتاہے ۔حکومتی ایجنسیوں نے ان کے خلاف کیا قدم اٹھایا؟ ان اقدامات میں تاخیر کیوں؟بدقسمتی سے پاکستان کی خفیہ ایجنسیاں براہ راست قوم کے مفادات کے خلاف جارہی ہیں اور اپنے ذاتی مقاصد کیلئے قابل احترام شخصیات اور اداروں کو سبوتاژ کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ہم یہاں پر سوات کے مجاہدین کو بد نام کرنے کیلئے جعلی ویڈیوکا حوالہ دینا چاہیں گے۔ یہ ویڈیو بعد میں جعلی ثابت ہوئی لیکن اس کو بنیاد بنا کر وحشیانہ آپریشن کیا گیا۔ اب اس ملک کے عوام کو سمجھ لینا چاہیے کہ مجاہدین ان کے دشمن نہیں ۔ بلکہ حکومت ،سیاستدان اور فوجی بیوروکریٹس اس قوم کے حقیقی دشمن ہیں ۔ہم یہ مطالبہ کرتے ہیں کہ ہماری اور میڈیا کے نمائندوں کے درمیان ہونے والی متعلقہ گفتگو کا فون کالز ریکارڈ عوام کی آگاہی کے لیے منظر عام پر لایا جائے۔ایشین ٹائیگرز کے پاس خالد خواجہ کو اغوا کرنے کے جواز موجود ہیں ۔ہم نے اس معاملے پر ایشین ٹائیگرز سے رابطہ کیا لیکن انہوں نے حامد میر یا میڈیا سے تعلق رکھنے والے کسی بھی شخص سے رابطے سے مکمل انکار کیا۔ انہوں نے بھی جعلی آڈیو ٹیپ کی مذمت کی ۔انہوں نے یہ مطالبہ بھی کیا کہ ان ایجنسیوں کو سامنے لایا جائے جنہوں نے یہ ٹیپ ریلیز کی ہے ۔اگر ان ایجنسیوں کے پاس کوئی ثبوت ہے تو اسے سامنے لایا جائے ۔ ایشین ٹائیگرز کو کس نے مجبور کیاکہ وہ خالد خواجہ ،کرنل امام اور اسد قریشی کو اغوا کریں؟ جنرل حمید گل یا جنرل اسلم بیگ کا کیا کردار ہے؟ ابراہیم پراچہ اور شاہ عبدالعزیز کا کیا کردار ہے ؟یا تو جنرل حمید گل یا پھر جنرل اسلم بیگ ہی اصلی پنجابی طالبان ہیں نہیں تو وہ ٹیپ نقلی ہے ۔ابراہیم پراچہ سی آئی اے ایجنٹ ہے جبکہ شاہ عبدالعزیز Xeاور ISIدونوں کیلئے کام کرتے ہیں ۔اگر حامد میر نے ایشین ٹائیگرز کو خالد خواجہ کو اغوا کرنے پر اکسایا یا ایسا کچھ کرنے کا حکم دیا تو یقینی طور پر ان کی ایک سے زائد بار گفتگو ضرور ہوئی ہوگی ۔یہ ٹیپ بھی میڈیا کیلئے سامنے لائے جائیں ۔ کیا ہم یہ مطالبات کرنے میں حق بجانب ہیں ؟اگر حامد میر نے ایشین ٹائیگرز کو ثبوت فراہم کیے پھر انہوں نے خالد خواجہ اور ساتھیوں کواغوا کرنے کی ہدایت بھی دی ہوگی ۔ ہم امید کرتے ہیں جلد ہی یہ ٹیپ انٹرنیٹ اور یو ٹیوب پر دستیاب ہونگے۔ویسے ذرایہ تو بتایا جائے یہ ٹیپ کن تاریخوں کی ہیں ؟ دوسری بات یہ کہ PTCLیا کسی اور حکومتی ایجنسی کو عدالتی حکم کے بغیر کس نے اختیار دیا کہ وہ ٹیلی فون کال ریکارڈ کریں ؟ ایسا کرکے PTCLبھی خود کودہشت گردوں (حکومت پاکستان ،آئی ایس آئی اور فوج)کا ساتھی ثابت کر رہا ہے ۔اگر ایسا پھر ہوتاہے تو PTCLکو بھرپور اور مناسب جوا ب کیلئے تیار رہنا چاہیے۔اگرچہ ہم جانتے ہیں PTCLکیسے ان شرپسندوں کو بیچا گیااور خالد خواجہ بھی اس سودے میں شریک تھے۔کیا آپ چاہتے ہیں کہ پردہ اٹھایا جائے؟PTCLاس ٹیپ کے اصلی یا جعلی ہونے کے حوالے سے حقائق سامنے لاکر اپنا کردار واضح کرے ۔اگر وہ یہ کہتے ہیں یہ ٹیپ اصلی ہے تو پھر یہ بھی وضاحت کی جائے کہ وہ فون کالز ریکارڈ کیوں کرتا ہے ؟اور اگر یہ جعلی ہے تو وہ پھر خود ایجنسی کے خلاف قانونی کارروائی کرے ؟ اگر PTCLکوئی قد م نہیں اٹھاتا تو کوئی مسئلہ نہیں ،ہم یہاں موجود ہیں اور تم لوگوں کے پاس اعتراف کا وقت بہت کم ہے۔ نوٹ:یہ بیان ایشین ٹائیگرز کی طرف سے جاری کیا گیا۔

GeoG

Pearl Bhai,

People have made their opinion about the tape and this kind of denial will only make people discuss his dubious past.
It is not HM only,
30 percent of them are getting paid from one party or the other or Barray AbbaG - Army.
68 percent are worthless so no-one wants their services
2 percent are upright and honest like Tallat Hussain, Absar Alam, Zahid Hussain and a few more.

thepearl

Minister (2k+ posts)
Pearl Bhai,

People have made their opinion about the tape and this kind of denial will only make people discuss his dubious past.
It is not HM only,
30 percent of them are getting paid from one party or the other or Barray AbbaG - Army.
68 percent are worthless so no-one wants their services
2 percent are upright and honest like Tallat Hussain, Absar Alam, Zahid Hussain and a few more.

I agree with GeoG. Geo bhai bas hmain umeed ki koi choti si kiran bi nazar aa jaye to us kay peechay chal partay hain. soochta hoon shahid media koi change ley aaye. Hamid mir may be did many wrong things but he exposed musharraf and did good job in judiciary crises.
bas us ka ahsan yaaad ha. MQM aur PPP us kay khilaf propeganda kar rahay hain is liyea zara expose karnay ki koshish ki.

Salik

Senator (1k+ posts)
Really confusing stuff... I dont entirely trust Hamid Mir.... but I dont find anything suggesting that he is actually a CIA agent... But he has his roots very deep in the TTP.... Though I am confused about his accusations upon KK... and we dont have any means to counter check this....

rajakhanmd

Senator (1k+ posts)
After reading his column, especially the last paragraph, that is also highlighted by nightshadow, to me he seems to give a message that , hey do not leak my secrets otherwise I will make sure to take all of you down.