Khyber Pakhtunkhwa belongs to Afghans: Achakzai

ASQR1

Chief Minister (5k+ posts)
Re: It is How the Traitors Behave

Imandari se soch kar bataye kabhi ghalti se bhi aik din socha hai k
Ye shakhas aisi batain q karta hai
Jazbati bato se kuch nahi banta
Pakhtoon aur balocho ko aik soche samjhe mansoobe k tehat mulk dushman banaya jaraha hai
Aaj un ki janain aur ezzatain mehfooz nahi hai kis baat par mulk se muhabbat kare
Jus tarah tum useey ghaddar keh rahe ho me tumhe ghaddar kehta hoon jo apne bhaio k qatle asm par khamosh bete ho aur agar koi us qatle aam k khilaf awaz utaye usey ghaddar ka nasm de diya jaata hai

Remember the story of East Pakiatan, joining with arch enemy Indua and had Muktis terrorist traine to plant, what did they achieve other than be the. Underdogs of India, and kill Relegious leaders.

In west Pakiatan leaders are nincompoops and it is not only bad in Bsluchistan, it is bad in every province due to these Incspable dudes, I recommend that you donot want to underdogs of Indis, and of coarse your leaders are strange, from Sui gas they get billions but their childern use that money to drive around in jeeps with Machine Guns picking on common citizens, they flaunt that money instead of investing in their provinces. It is a shame.

So learn some facts and donot try cut the hand that feeds you. Learn some truth, some Islsmic values and some facts about all this.

Last edited:

RAJPUT1

Banned

اس بندے کا قصور نہیں ، یہ خاندانی خون ہے .
یہ اگر افغانستان میں ہوتا تو کوئی کھوتا گاڑی چلاتا ، کوئی جوتے سیتا پاکستان میں لیڈر بنا بیٹھا ہے .

اس کی چادر اتر کر اس کی پیٹھ پر کوڑے مارو اور تمام مال ضابط کر کے خاندان سمیت افغانستان لات مار دو .

sohail khan3

Councller (250+ posts)

Just indian propaganda
Bhai ye aap ki soch hai
Aap soch bhi nahi sakte k waha kiya zulam horaha hai. Zehen manne ko tayyar nahi hai
Samjh nahi aati k kiya ye waqi hamari foj hai jis k hum bachpan se gun garahe the kashmir se zyada zulm ho raha hai kpk me logo ki jano tak to theek tha ab to izzato k lale parre hai sharam aati hai batate hoye
Log apni izzatain bachane k liye baat ko daba dete hai lekin zulm to zulm hota hai kab tak aisa karsakte hai
Tum nahi samjhoge
Ye wahi samjh sakta hai jin par guzra ho

Husaink

Prime Minister (20k+ posts)

پوٹی بھائی آج بہت گسے میں ہیں آپ کو خوش کرنے کے لئے آپ کے نام کے نعرا لگاتے ہیں آئی آئی پوٹی آئی .....رمضان میں تھوڑی دیر سے آئی آئی آئی پوٹی آئی

اگر آگئی ہے تو اس اچکے زئی کی چادر کس دن کام آئےگی ؟ جاؤ جا کر کردو

asifA1

Minister (2k+ posts)

I saw this on Twitter as well, is he serious? And is our leadership so casual?? One must ask where have (we Pakistani people) have gone soft on Afghanistanis?

crowbar

Senator (1k+ posts)

Mehmud khan father Samad Khan Achakzai used to be a traitor for the off-spring of low class ex hindu as he was struggling against the British occupation while they were busy in cleaning dirty lenins of British army soldiers and their touts. Of now while Mehmud khan was struggling against the dictators ,these so called patriots been shining general's shoes. This hatred against Pashtun will ultimatly take you back to ,"sare jahan se acha hindostan hamara" .

Raaz

(50k+ posts) بابائے فورم

ان غداروں کو سر عام پھانسی دینی چاہئے

کھاتے پیتے پاکستان کا ہیں اور غداری بھی اسی ملک کے ساتھ کرتے ہیں

جو بےشرم لوگ اپنے ملک کے نہیں ہوتے وہ کسی اور کے ہمدرد بھی نہیں ہو سکتے
نا یار یہ نواز اور زرداری کا یار ہے
اس کو پھانسی کی بات کرو گے تو تم پر بوٹ پالش کا الزام لگ جے گا

ابھی کوئی پٹواری جوتے کی تصویر لگاۓ گا

sohail khan3

Councller (250+ posts)

Remember the story of East Pakiatan, joining with arch enemy Indua and had Muktis terrorist traine to plant, what did they achieve other than be the. Underdogs of India, and kill Relegious leaders.

In west Pakiatan leaders are nincompoops and it is not only bad in Bsluchistan, it is bad in every province due to these Incspable dudes, I recommend that you donot want to underdogs of Indis, and of coarse your leaders are strange, from Sui gas they get billions but their childern use that money to drive around in jeeps with Machine Guns picking on common citizens, they flaunt that money instead of investing in their provinces. It is a shame.

So learn some facts and donot try cut the hand that feeds you. Learn some truth, some Islsmic values and some facts about all this.
Me ne aap se kaha na k aaj tak kisi ne ye nahi socha k aisi awazain ut thi q rahi hai.
Aap ne phir se sochne k bajaye kahaniya sunani shoro kardi.
Sawal gandum jawab channe wali baat hai ye
Parre likhe ho ya sirf english seeki hai tum ne?
Batao kiya pore pakistan se zyada vote bangalio ne nahi liye the?
Q hakoomat un k hawale nahi ki gayi?

Aaj bangladesh ki economy hum se behtar hai. Education k medan me hum se aage hai.
Un ka export hum se zyada hai
Hume peene ka saaf pani tak mussar nahi hai. na bijli mussar hai, na gas na petrol aman o aman ki sorate hal hamari kharab. Berozgari had se zyada corupt tareen mulko me hamara shumar hota hai gandagi k dher hamare han lage hoye hai sevrage line ki sorte hal aap k saamne hai insaf ka ye haal hai k koi apne haq k liye awaz tak nahi uta sakta nahi to ghaddar keh kar maar diya jaata hai us k baad aap kehte hai k unho ne kiya hasil kiya?
Kis baat par tumhe itna gharoor hai?
Dhob marne ka maqam hai. Wo mulk jis ne hum se azadi hasil ki us mulk ki sorat e hal aaj hum se hazar gunah behtar hai
hum wo qom hai jise dosro ki barri fikar lagi rehti hai apna socho rehne do bangladesh ko.

sohail khan3

Councller (250+ posts)

Mehmud khan father Samad Khan Achakzai used to be a traitor for the off-spring of low class ex hindu as he was struggling against the British occupation while they were busy in cleaning dirty lenins of British army soldiers and their touts. Of now while Mehmud khan was struggling against the dictators ,these so called patriots been shining general's shoes. This hatred against Pashtun will ultimatly take you back to ,"sare jahan se acha hindostan hamara" .
Hum apna qoomi fareeza samjh kar dosro par kecharr uchalte hai.
Bagher koi tehqeeq kiye.
Kiya apne dada ka bhi pata hai wo kiya karte the?

Kashif Rafiq

Prime Minister (20k+ posts)
13557963_1730129553927189_2579904631548327282_n.jpg

KABUL: A Pashtun leader Mahamood Khan Achakzai has said that he would not allow anyone to harass Afghan refugees in their own land. He directly said that Khyber Pakhtunkhwa province belongs to Afghans and they can live there without fear and irritation.

If Afghans are harassed in other parts of Pakistan, they should come here to the Pakhtunkhwa province, where no one can ask them for refugee cards, because it also belongs to them, Achakzai who leads the Pakhtunkhwa Millie Awami Party said.

Kabul and Islamabad should exercise extreme caution to resolve Torkham crossing conflict. Otherwise, they should leave the issue to the US and China, and they would resolve it within two weeks, he told Radio Ashna.

Pakistan paramilitary forces attempted to build a gate in the zero point of the crossing, that resulted in fight between Afghan and Pakistan forces. Both sides received casualties during fighting.

Torkham and forcedly repatriation of Afghan refugees are two separate issues. It not only raised concerns among Afghan officials in Afghanistan, but also made Pashtun leaders concerned in here, he added.

After Torkham tension raised, Pakistan forced the Afghan refugees to leave the country.

Putting pressure on Afghan refugees is not a new thing as in the past Pakistan was also hostile to refugees, where a large number of Afghan refuses returned home to avoid Pakistan forces harassment.

Moreover, Afghan refugees were detained and kept in custody for several days without committing crimes.

http://afghanistantimes.af/khyber-pakhtunkhwa-belongs-to-afghans-achakzai/

ambroxo

Minister (2k+ posts)

Shareef

Minister (2k+ posts)
It is because of parliamentary system that people like Achakzai, Altaf bhai, Fazlu Rehman, Asfandyar wali call the shots and the country as a whole has to suffer. Adopt a presidential system and these viruses will be deleted by default.

jangjoo786

Thats why i call pakistan
a BANANA REPUBLIC.
do and say whatever you want against this country.
no problem.
dont worry
be happy

Sohail Shuja

Had I been the army chief, I would send soldier to pick him up and then I would have a meeting with him in front of TV cameras where I will slap his face and tell him to mind his tongue in the future and don't say a word against Pakistan otherwise he would regret his life. That will give enough signal to all other traitors too.

That is probably why you are not the Army Chief .......

Sohail Shuja

yaar keya ho gaya hai...yeh aap log ghaddari key remarks sey baaz keon nahin atey hian....ham pakistani hain hain par nasali afghani hian....swat key aur kpk key ziada tar log ki nasal afghani hai...to is mein usney keya ghalat kaha hai...afghani hona aur afghanistan sey mohabbat karna do different chezein hain...mein afghani nasal hon par I am pakistani is sey ham ghaddar kaisey ban gayey....ajeeb jahil logon ki nasal yeh social media par nikal ayee hai jo har aik ko ghaddar bananey par tuli hoee hai

دراصل یہ وہ لوگ ہیں جنکو اس وقت تو بڑی مرچیں لگتی ہیں جب پاکستانی اور مسلمان ہونے کی وجہہ سے انکو مغربی ممالک میں ڈنڈا ملتا ہے تو یہ چیختے ہیں کہ اگر ایک مسلمان یا پاکستانی نے کوئی حرکت کی ہے تو سب کو کیوں نکال رہے ہو۔۔۔۔۔ یہ اگر اتنے ہی ملک پرست لوگ ہیں سارے تو ان سب سے کہنا پڑتا ہے کہ اپنے بیرون ملک مقیم سارے پاکستانی مہاجروں کو پاکستان بلا لو، پھر افغانیوں کو کیا، امریکنوں کو بھی ملک سے نکال دو۔

awan4ever

ap logon ne kuch arsa pahly afghan refugees ke sath soon valley main kia kia tha ?
kitne bechrey ghreebon ke gher tabah kr diay

Official removing order thay if I remember. Was done under state patronage.

bik74

Councller (250+ posts)
This is what PMLN and their allies represent.
But will their ********** followers have an inch of an impact or shame !
Obviously no.

allahkebande

Minister (2k+ posts)
پاکستان میں افغانوں کی موجودگی کا سبب وہاں بسنے والے طالبان دہشت گرد ہیں ۔
یہ دہشت گرد امریکیوں سے بچنے کے لئے مہاجرین کے بھیس میں پاکستان میں آتے ہیں اور ہمارے ملک میں افغانستان جیسی تخریب کاری کرتے ہیں ۔ طالبان اور تحریک طالبان دونوں کا پلان ایک ہی ہے ، ریاست در ریاست کا قیام

http://daily.urdupoint.com/livenews/2016-06-30/news-675848.html
پاکستان کے صوبہ بلوچستان کے دارالحکومت کوئٹہ میں نامعلوم مسلح افراد کے حملے میں فرنٹیئر کور کے چار اہلکار ہلاک اور ایک زخمی ہو گیا۔
فرنٹیئر کور کے اہلکاروں پر حملے کا واقعہ کوئٹہ شہر کے ڈبل روڈ کے علاقے میں پیش آیا۔
ایف سی کے ذرائع نے بتایا کہ حملے کا نشانہ بننے والے اہلکار اس علاقے میں ایک گاڑی مرمت کرنے کے لیے لے گئے تھے کہ واپسی پر نامعلوم موٹر سائیکل سواروں نے ان پر فائرنگ کر دی۔
حملے کے نتیجے میں چار ایف سی اہلکار ہلاک ہوگئے جبکہ ایک زخمی ہوا۔